Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 trucuri populare de management al timpului care nu functioneaza

Tags: managment, management al timpului, antreprenor, timp

Antreprenorii cauta intotdeauna tehnici care sa-i ajute sa fie mai productivi. De fapt, sectiunea de management al timpului de pe Amazon are aproape 3.000 de titluri care promit productivitate fara stres, rezultate mari cat ai clipi si o viata mai organizata si mai fericita. Dar functioneaza oare aceste trucuri?
Cel mai adesea nu, spune Maura Thomas, autor al Personal Productivity Secrets, citata de Entreprenuer. 'Multe trucuri complica intr-un mod inutil lucrurile'.
 
Pentru a-i ajuta pe antreprenori sa obtina cat mai mult de la ziua in curs, exista trei tehnici pe care acestia trebuie sa le uite, inlocuindu-le cu altceva:
 
1. Ierarhizeaza sarcinile in functie de gradul de prioritate.
 
Exista sisteme care te sfatuiesc sa aloci un nivel de prioritate sarcinilor: A, B sau C sau nivel ridicat, mediu sau scazut. Ideea este sa-ti structurezi ziua pentru a te ocupa mai intai de ce e mai urgent. Pare logic, dar nu e practic. Oamenii tind sa bifeze prea multe sarcini ca nivel de prioritate A, fara a fi decisi ce sa faca intr-o anume zi. Iar ce e pus sub B si C nu ajunge sa fie evaluat decat cand se transforma intr-un A.
 
Mai bine fii realist in privinta cantitatii de munca a fiecarei zile si aloca termene limita sarcinilor. Daca ai 90 de lucruri pe lista si te poti ocupa doar de trei in fiecare zi, stii ca trei ucruri nu vor fi facute in 30 de zile, alte trei in 29 de zile etc. La nevoie, mai ia-ti ajutoare sau renegociaza cu lientul.
 
2. Scrie o lista a lucrurilor pe care trebuie sa le faci.
 
Multi experti in managementul timpului sugereaza sa stai 10 minute in fiecare zi sa faci o lista cu ce trebuie sa realizezi. O pierdere de timp.
 
In loc sa reinvenetezi roata in fiecare dimineata, stai 20-30 de minute in fiecare saptamana sau luna golindu-ti creierul, captand orice iti vine minte privind ceea ce ai nevoie sau vrei sa faci. Daca ai facut prioritizare pe date de livrare, ai o lista semipreparata.
 
Poti sa apuci lista de coarne in fiecare dimineata si sa petreci cateva minute zilnic fiind proactiv. Daca apare ceva nou, include-l in lista - program cadru.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016