Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 decizii pe care orice antreprenor trebuie sa le ia
Tags: management si marketing, stres, echipa, angajat problema
Cand trebuie sa luam cat mai repede o decizie, mai ca ne-ar placea ca altcineva sa ia hotararea in locul nostru. Stim insa ca cea mai buna decizie e cea pe care o luam noi pentru noi si ca e mult mai usor sa stii ca ai gresit singur si nu pentru ca ai ascultat de altcineva in loc sa asculti de tine.
Cand trebuie sa luam cat mai repede o decizie, mai ca ne-ar placea ca altcineva sa ia hotararea in locul nostru. Stim insa ca cea mai buna decizie e cea pe care o luam noi pentru noi si ca e mult mai usor sa stii ca ai gresit singur si nu pentru ca ai ascultat de altcineva in loc sa asculti de tine.
1. Transforma stresul in ceva constructiv.
Stresul poate avea si efecte benefice deoarece uneori poate fi exact doza de energie de care avem nevoie pentru a merge mai departe. Sistemul imunitar poate fi ajutat de mici doze de cortizol, insa trebuie sa fim atenti la cat stres permitem sa se acumuleze deoarece extrema cealalta duce la distrugerea sistemului imunitar.
2. Scoate-ti echipa la aer curat.
Si chiar daca nu locuiesti in orasul cu cel mai putin poluat aer, o ora sau doua petrecute la umbra unui copac, savurand o limonada rece, pot avea influente mai mult decat benefice asupra intregii echipe. Chiar daca vorbim de un picnic sau o iesire intr-un loc linistit, a parasi biroul pentru o astfel de pauza e intotdeauna o idee buna, mai ales in perioadele stresante in care se lucreaza la proiecte importante.
3. Scapa de angajatii care creeaza probleme.
Uneori, in ciuda eforturilor pe care le depui, un angajat-problema tot va reusi sa agite spiritele. Chiar daca initial o sa ti se para ca faci ceva gresit ca manager, nu uita ca exista si astfel de salariati care vor fi intotdeauna nemultumiti de ceva. Scapa de astfel de angajati care pot duce la un dezechilibru in cadrul echipei.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.