Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 factori care duc la inchiderea unor site-uri
Tags: management si marketing, website, site, companie, designerul grafic
Din circa 700 milioane de website-uri, trebuie sa facem tot ce putem pentru ca al nostru sa se bucure de succes. Fiindca, sa ne intelegem, daca ne propunem sa-l facem doar sa se supravietuiasca, inseamna din start ca nu tintim prea departe.
Din circa 700 milioane de website-uri, trebuie sa facem tot ce putem pentru ca al nostru sa se bucure de succes. Fiindca, sa ne intelegem, daca ne propunem sa-l facem doar sa se supravietuiasca, inseamna din start ca nu tintim prea departe.
1. Cele mai multe website-uri sunt gandite ca o brosura.
Site-ul e optimizat, iar designerul grafic pare sa isi fi facut treaba. Munca noastra insa de-abia acum incepe fiindca un website nu are nici pe departe rolul unei brosuri. Informarea nu trebuie sa fie statica, iar continutul pe care il oferim trebuie sa aiba valoare si sa fie actualizat in mod frecvent. Iar frecvent inseamna zi de zi, si nu saptamana de saptamana.
2. Cele mai multe site-uri nu sunt dinamice.
Trebuie sa fim intotdeauna conectati cu noul. Apelati la un designer care o sa va construiasca un site deja optimizat si gandit sa functioneze atat pe un smartphone, cat si pe o tableta. Continutul dinamic si imbogatit cu diferite aplicatii de ultima ora pot face imediat diferenta intre un site care a ramas in urma cu zece ani si un site care e deja cu zece pasi inaintea altora.
3. Cele mai multe site-uri sunt construite pentru companie, nu pentru client.
Un site trebuie gandit pentru client, nu pentru companie. Nu vrem sa stim cat de grozava e compania, ci cat de grozav e ceea ce ne ofera noua, in calitate de client. Vrem sa fie rezolvata o problema, vrem sa gasim un raspuns. Acestea sunt principalele motive pentru care am accesat pagina. Un site trebuie sa stie ce ofera pentru client.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.