Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli pe care antreprenorii le fac in incercarea de a-si dezvolta compania

Tags: dezvoltarea unei afaceri, idei inovatoare, oameni de afaceri, sfaturi pentru antreprenori

Creerea unei afaceri nu este o "misiune" usoara. Aceasta actiune poate fi comparata cu usurinta unui maraton. De fapt, este mai greu decat suna, deoarece trebuie sa iti imbunatatesti ideile initiale pe zi ce trece . Fiecare companie si fiecare piata pe care aceasta functioneaza sunt diferite. Din pacate, atunci cand antreprenorii incearca sa isi duca compania la urmatorul nivel dau gres din cauza unor greseli banale.
Pentru a evita aceasta situatie iti oferim un top trei al celor mai frecvente greseli pe care antreprenorii le fac atunci cand vor sa isi inoveze companiile.
 
Iata cele mai frecvente greseli ale antreprenorilor:
 
1. Nu te concentra pe o anumita nisa
 
Unele persoane din domeniul afacerii afirma faptul ca trebuie sa urmaresti doar nisa in care compania ta activeaza. Insa, de cele mai multe ori, aceasta strategie poate fi una gresita, deoarece trebuie sa stiudiezi intreaga piata nu doar anumite sectoare din aceasta. Nu incerca sa iti transformi compania intr-un instrument principal al economiei de piata. Este mult mai simplu si mai profitabil daca afacerea ta este o mica marte dintr-un intreg, in acest fel vei putea analiza cu atentie toate sectoarele pietei si vei putea anticipa mereu urmatoarea miscare pe care trebuie sa o faci pentru binele afacerii tale. SUnt o multime de companii care au inceput de la un nivel jos inainte de a deveni un brand important. De exemplu, compania HP a inceput prin a produce calculatoare inainte de a deveni unul dintre cele mai importante branduri de calculatoare, imprimante si multe alte astfel de aparaturi de inalta tehnologie, atat de necesare in ziua de astazi.
 
2. Pasteaza legatura cu clientii tai
 
Pentru a avea succes cu afacerea pe care o conduci trebuie sa pastrezi o legatura constanta cu clientii pe care ii ai. Mai mult decat atat, trebuie sa ai mereu contact cu oamenii interesati de domeniul in care iti desfasori activitatea, astfel incat sa iti poti face clienti aproape in fiecare zi.
In cazul in care pierzi legatura atat cu clientii pe care ii ai deja dar si cu potentialii clienti risti sa ajungi la faliment. Pentru o mai buna comunicare intre tine si oamenii cu care lucrezi cel mai bun lucru pe care il poti face este sa apelezi la Social Media. Fa-ti conturi pe cele mai cunoscute retele de socializare, astfel incat tu si compania ta sa fiti cat mai usor de gasit in mediul online.
 
3. Nu te sub aprecia
 
cei mai multi antreprenori nu stiu ce sa spuna atunci cand trebuie sa vorbeasca despre sine. Majoritatea dintre acestia se subapreciaza crezand ca nu sunt destul de buni pentru a avea succes in domeniul in care activeaza.
Incearca sa afisezi o atitudine cat mai pozitiva si relaxeaza-te, in acest fel vei putea avea cele mai bune idei, iar cei din jur vor putea observa cat de bun esti cu adevarat. Mai mult decat atat, nu ii lasa pe cei din jur sa te influenteze atunci cand au o parere mai putin buna despre tine. Incearca sa nu cazi nici in extrema celalata, deoarece risti sa afisezi o atitudine aroganta, de cele mai multe ori nejustificata.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016