Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 metode prin care sa tragem atentia presei
Tags: management si marketing, promovare, companie, afacere, atentia presei
Gandirea conventionala nu este cea mai buna solutie atunci cand ne-am dori sa stralucim un pic mai mult in lumina reflectoarelor. Iesirea din tipare are astfel la baza unele solutii pe care nu toata lumea le aplica fie din acel conformism amintit, fie din simpla decizie de a ignora metode noi.
Gandirea conventionala nu este cea mai buna solutie atunci cand ne-am dori sa stralucim un pic mai mult in lumina reflectoarelor. Iesirea din tipare are astfel la baza unele solutii pe care nu toata lumea le aplica fie din acel conformism amintit, fie din simpla decizie de a ignora metode noi.
1. Ofera informatii din spatele cortinei.
Chiar daca pentru noi a devenit ceva uzual, munca pe care o facem va fi intotdeauna fascinanta pentru alti oameni care isi doresc fie sa afle cum pot ajunge sa faca acelasi lucru sau lucruri asemanatoare, fie sa observe pur si simplu cum se desfasoara unele proceduri care tin de afacerea noastra.
2. Profita de un conflict.
O controversa la zile mari nu strica niciodata. Daca vrem ca atentia sa se indrepte asupra noastra, atunci un conflict de dimensiuni controlabile poate sa ne aduca atentia pe care altfel nu am putea-o obtine nici in urmatorii zece ani. Asta nu inseamna sa cream noi unul, cat sa iscam o controversa fara a ne indeparta de valorile in care credem.
3. Transforma-ti produsele intr-un mod original.
Doar un proces de rebranding nu e suficient. In loc de sare si piper, sa punem doar piper. Mult piper. Atat de mult pana cand ne dau lacrimile. Fiindca ceva care ne atrage astfel de atentia va starni reactii. Produsul nostru trebuie sa iasa din tipare, sa placa foarte mult in vreme ce altora o sa le displaca.
Sa nu uitam ca nu putem multumi pe toata lumea insa un lucru il putem face sigur: putem atrage atentia tuturor si ii putem uimi fie ca, mai departe, acestia aleg sa vorbeasca de bine despre produsele noastre sau nu. Putem continua sa dezvoltam o afacere care sa isi promoveze sincer valorile si care sa atraga totodata atentia prin metode care sa iasa din tipar.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.