Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 moduri prin care poti sa combati conflictele intre angajati
Tags: management, sfaturi de management, conflicte intre angajati, productivitate, medierea conflictelor
Cand doi angajati sunt blocati intr-o situatie negativa, intreaga companie sufera. Fie ca se dau cap in cap in legatura cu un nou proiect sau se vorbesc pe la spate in chestiuni personale, depinde de sef sa incheie conflictul si sa readuca productivitatea in prim-plan.
Cand doi angajati sunt blocati intr-o situatie negativa, intreaga companie sufera. Fie ca se dau cap in cap in legatura cu un nou proiect sau se vorbesc pe la spate in chestiuni personale, depinde de sef sa incheie conflictul si sa readuca productivitatea in prim-plan.
1. Spune-i judecatorului.
Trateaza fiecare solutionare de conflict intre angajati ca o prezentare la tribunal. Lasa-l pe fiecare sa-si spuna punctul de vedere, trece impartial in revista si ia o decizie rapida si dreapta. Asigura-te ca cel care pierde nu primeste o pedeapsa prea dura si trimite-i apoi la munca.
2. Ia imediat taurul de coarne.
Conflictele intre angajati carora li se da unda verde trimit semnale negative asupra intregii companii. Aduna angajatii, mediaza o discutie si alege o solutie inainte sa plece careva. Nu lua partea nimanui.
3. Adopta o abordare proactiva.
Intr-o echipa mica, este foarte important sa rezolvi conflictele interne inainte ca acestea sa escaladeze. Invata-ti echipa sa managerieze conflictele intr-o maniera neagresiva si stabileste un exemplu prin atitudinea ta.
4. Tine partea companiei.
Daca tii partea unui angajat in defavoarea altuia, strici chi-ul companiei, afectezi moralul angajatilor, mai ales atunci cand nu stii exact ce s-a intamplat. Clarifica faptul ca esti impartial si ca esti de partea companiei.de aici incolo poti sa apelezi la politica scrisa pe care speram ca o aveti.
5. Trateaza-i ca pe niste adulti.
Comunicarea este foarte importanta intre angajatii care au probleme unul cu celalalt. Lasa-i sa se simta stapani pe situatie, amintindu-le ca aveti cu totii acelsi scop (binele companiei si, implicit, al lor) si apeleaza si la o terta persoana care sa fie mediator.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.67
din 5
- 3 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.