Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 pasi pentru a deveni un lider placut de cei din jur
de Ana Tudor |
Tags: lider placut, lider bun, sef bun, nevoile clientilor, puncte de vedere
Sa fii remarcat drept o persoana placuta si agreabila te va ajuta atat in viata de zi cu zi, in relatiile cu partenerul tau, cat si la locul tau de munca.
Sa fii remarcat drept o persoana placuta si agreabila te va ajuta atat in viata de zi cu zi, in relatiile cu partenerul tau, cat si la locul tau de munca.
Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa te faci placut si sa ai avantaje la serviciu:
1. Asculta
Ascultarea este fundamentala in orice afacere. Liderii de succes asculta nevoile clientilor lor si punctele de vedere ale acestora, astfel incat sa inteleaga cum ii poate ajuta atat pe ei, cat si propria afacere. In acelasi timp isi asculta angajatii, competitorii si partenerii de afaceri si sunt intotdeauna deschisi la idei noi.
2. Povesteste
Dupa ce asculta ideile celor din jur, adevaratii antreprenori trebuie sa isi imbrace produsele si serviciile in povesti grozave pentru a le vinde, insa cel mai important pentru ei este sa isi vanda ideile.
3. Fii autentic
Oamenii de afaceri importanti sunt cine spun ei ca sunt si dincolo de toate au integritate. Vulnerabilitatea si smerenia reprezinta semnele distincte ale liderilor autentici, ceea ce creaza o energie pozitiva si atractiva. In ajutorul unei astfel de persoane nu numai celebre, ci autentice, obisnuiesc sa sara atat clientii, cat si angajatii si chiar mass-media, pentru ca se gandesc ca poate fi o oportunitate care sa le asigure mai tarziu succesul.
4. Transparenta
Liderii nu au unde sa se ascunde, iar daca incearca sa pastreze anumite secrete, acestea vor fi in cele din urma expuse si le pot asigura falimentul. Deschiderea si onestitatea oamenilor de afaceri se observa in fericirea angajatilor si clientilor. Ba chiar asta ii poate face si pe ei mai fericiti.
5. Organizarea echipei
Indiferent de cat este de mica organizatia ta, vei interactiona in fiecare zi cu angajatii, clientii si partenerii de afaceri. De acees este recomandat sa ii lasi si pe cei din jur sa straluceasca, sa le incurajezi ideile invatoare si sa stabiliti impreuna reguli care sa va ajute sa lucrati mai bine.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.