Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 trasaturi care te fac sa devii un manager ideal
de Ana Tudor |
Tags: sfaturi de management, caracteristici manageri, recunoastere pozitiva, domeniu de specialitate
Oricine poate recunoaste un bun manager chiar si de la distanta, insa pare sa fie tot mai greu sa gasesti unul.
Oricine poate recunoaste un bun manager chiar si de la distanta, insa pare sa fie tot mai greu sa gasesti unul.
Iata care sunt caracteristicile celor mai buni manageri:
1. Conduita
Este important ca managerii sa arate aptitudini deosebite in timpul in care isi ghideaza angajatii spre atingerea obiectivelor organizatiei si pentru a lua deciziile potrivite in timp util. Un important antreprenor a spus ca managementul inseamna sa faci lucrurile corect, in timp ce leadership-up inseamna sa faci corecte lucrurile.
2. Planifica si da atributii
Este important sa detii abilitatile necesare pentru a intelege capacitatile relevante ale membrilor echipei tale, iar apoi sa programezi sarcinile si sa le dai atributii celor mai in masura persoane, care pot rezolva in timp util obiectivele. Trebuie sa fii un ghid si nu un comandant.
3. Domeniu de specialitate
Trebuie sa demonstrezi ca detii cunostinte complete in domeniul tau de activitate si ca esti sigur de ceea ce trebuie sa faci, de asemenea si sa prezinti bun simt atunci cand ai de luat decizii rapide si productive si sa fii capabil sa gandesti problema in profunzime.
4. Trebuie sa ai asteptari clare
Angajatii tai trebuie sa stie tot timpul ce astepti de la ei. Unul dintre cele mai simple moduri de a face acest lucru este de a stabili repere pentru fiecare dintre ei, pentru o perioada determinata. La sfarsit revizuiti impreuna performanta obtinuta si stabiliti urmatoarele sarcini.
5. Recunoastere pozitiva
Recunoaste imediat meritele echipei tale sau ale angajatilor atunci cand aduc o idee inovatoare sau cand munca lor iti aduce beneficii. Ii poti rasplati fie cu un cadou, fie sa ii avansezi in functie. Unii dintre angajati nu accepta sa primeasca bani in situatii ca acestea, ci ei se multumesc daca munca lor este apreciata.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.94
din 5
- 8 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.