Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla cand capitalul privat este o afacere proasta

Tags: achizitorii strategici, retele de socializare

Auzim tot felul de lucruri despre cumparatorii financiari, insa din ce in ce mai putin auzim despre un cumparator strategic - o companie mai mare ale carei scopuri le completeaza pe ale tale - de cele mai multe ori acesta poate fi un pariu bun pentru afacerea ta.
Intr-o lume a unor investitii bancare ale pietei mijlocii sunt de obicei doua tipuri de cumparatori: 1) Investitorii financiari, precum grupurile cu capital privat, care cumpara si vand companii; 2) Achizitorii strategici - alte companii din industria ta care sunt de parere ca afacerea ta ar fi un adaos benefic pentru ei.
 
Atunci cand esti gata sa vinzi, un achizitor strategic poate fi cea mai buna optiune pentru tine, insa iti va lua ceva timp sa ajungi la acestia.
 
Iata motivele pentru care  ajungi foarte greu la achizitorii strategici:
 
1. Cumpararea companiilor nu este principalul obiectiv al achizitorilor strategici
 
Achzitorii au rolul de a investi in companii si de a observa beneficiile si avantajele pe care le inregistreaza apoi. In fiecare zi, acestia urmaresc informatii confidentiale, trimit invitatii de interes si scrisori de intentie si negociaza termenii vanzarii sau vanzarea portofoliului companiei.
 
2. Este greu sa gasesti persoana potrivita cu care sa vorbesti
 
Uita-te pe site-uri si pe grupurile private de echitate de pe retelele de socializare si in 30 de secunde vei putea gasi orice informatie de contact a fiecaruia dintre partenerii lor. Daca ai noroc, aceste informatii de contact pot fi structurate in functie de industria in care activeaza.
In orice caz, sa obtii o informatie de contact in ceea ce il priveste pe achizitor este destul de greu. Sa presupunem ca firma pe care o detii se ocupa de metalele folosite in industria aeronavelor. Vrei sa vinzi compania pentru ca esti destul de sigur ca o anumita companie recrutoare te va aborda. De unde trebuie sa incepi? Trebuie sa iei legatura cu compania recrutoare, sa ii lasi sa iti analizeze compania de la A la Z si apoi sa astepti sa te puna in legatura cu un achizitor. Uneori acest proces poate fi unul de foarte lunga durata.
 
De asemenea, daca lucrezi mai mult si te straduiesti pe cat posibil sa ii contactezi si sa iei legatura cu acestia, vei avea de castigat. Iata si de ce:
 
1. Ai mai multe sanse sa obtii o intelegere completa
 
O data ce ai ajuns sa ai o relatie destul de stransa cu persoana potrivita la departamentul de echitate , cu singuranta vei fi printre primii care vor primi o oferta. Prin simplul fapt ca te-ai agitat sa obtii cat mai multe informatii si ai batut la toate usile pentru a obtine o analiza cat mai buna, vei fi rasplatit pe masura.
 
2. Achizitorii strategici platesc mai bine
 
Cea mai buna modalitatea de a obtine un pret cat mai bun pentru compania ta este sa ii pui in competitie pe cei care si-o doresc. In momentul in care doi sau mai multi potentiali clienti afla unii de ceilalti nu va mai trebui sa faci nimic, acestia se vor ocupa singuri de marirea considerabila a pretului companiei tale.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016