Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla care este cea mai buna modalitate de a-ti fideliza clientii

Tags: fidelizarea clientilor, clienti fideli, socializeaza cu clientii

Cea mai des intalnita intrebare pe care tinerii oameni de afaceri aflati la inceput de drum o pun antreprenorilor este urmatoarea: "Ce anume trebuie sa fac pentru a castiga clienti fideli?"
Cel mai bun mod de a face un client sa cumpere si a doua oara un produs sau serviciu al companiei tale este sa ii intelegeti cerintele. Nu incerca sa il vanezi, deoarece acest lucru il va speria si va apela la serviciile si produsele altor companii. 
 
In loc sa te concentrezi pe urmatoarea vanzare, incearca sa te axezi pe relatia pe care o ai cu clientii tai. Este foarte important primul contact pe care compania ta il are cu clientul respectiv. Prima conversatie, cat si primul contact vizual reprezinta un aspect foarte important in cresterea increderii clientilor tai. 
 
Mai mult decat atat, incepe sa iti creezi un cont pe retelele de socializare pentru a putea fi mereu in legatura cu cei care beneficiaza de serviciile firmei tale. De asemenea, pastreaza legatura cu clientii si posibilii tai clienti si incearca sa ii informezi despre orice produs, oferta sau promotie pe care compania ta o detine.
 
In primul rand, incearca sa iti dai seama de lucurile de care au nevoie sau mai ales ce lucruri le plac si ce urmaresc sa aleaga din serviciile firmei tale. Mai mult decat atat, in acest mod ai sansa sa iti dezvolti compania si sa iti imbunatatesti produsele. Parerea clientilor tai trebuie sa fie cea mai importanta parere pentru tine, deoarece acestia iti vor judeca serviciile in functie de lucrurile pe care ei le beneficiaza de pe urma afacerii pe care o detii.
 
De asemenea, orice om de afaceri care detine o companie este la randul sau client pentru o alta companie. Prin prisma acestui fapt incearca sa te pui in locul clientilor pe care ii ai si concentreaza-te asupra lucrurilor care te-ar face pe tine sa apelezi pentru a doua oara la aceeasi companie. Ce anume ai vrea sa iti ofere compania respectiva pentru a te putea convinge sa mai apelezi la ea? 



 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016