Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afla cum iti poti da seama daca strategia pe care o adopti nu este cea mai potrivita
de Ana Tudor |
Tags: idee de succes, metoda eficienta, metoda de comunicare, idee de afaceri
Pentru ca o idee sa aiba succes, liderii trebuie sa adopte o metoda de a comunica eficient cu angajatii lor. Acestia trebuie sa stabileasca o strategie cat mai buna pentru dezvoltarea ideii de afaceri.
Pentru ca o idee sa aiba succes, liderii trebuie sa adopte o metoda de a comunica eficient cu angajatii lor. Acestia trebuie sa stabileasca o strategie cat mai buna pentru dezvoltarea ideii de afaceri.
"Liderii trebuie sa isi stabileasca scopurile si sa monitorizeze progresele pe care angajatii le fac", afirma Handal.
Iata ce anume trebuie sa faci pentru a adopta o strategie cat mai buna pentru compania ta:
Analizeaza-ti competitorii pentru a-ti evalua propria strategie
Pentru a-ti da seama care este problema pe care o intampini trebuie sa analizezi cu grija activitatea competitorilor tai. Ce au acestia in plan? Care este acel pas pe care acestia l-au facut inaintea ta?
Mai mult decat atat, liderii trebuie sa isi asculte angajatii si trebuie mereu sa fie cu ochii in patru pentru a putea observa care sunt schimbarile pe care cei din aceeasi bransa le fac pentru a fi inaintea afacerii tale. Pentru a putea realiza aceste lucruri trebuie sa ai rabdare si sa vorbesti cu fiecare dintre angajatii tai. Mai mult decat atat, cere-le sfatul in ceea ce priveste problemele companiei.
Gandeste, comunica, analizeaza si reanalizeaza
Nu este de ajuns sa stabilesti o anumita strategie dupa care tu impreuna cu echipa ta sa lucrati. Trebuie sa vorbesti cu echipa ta pentru a imbunatati aceasta tactica de lucru astfel incat sa fii sigur de succes. In cazul in care vechea strategie nu merge din cauza vreunei greseli pe care ai comis-o asuma-ti acest lucru si incearca sa nu adopti o atitudine aroganta fata de cei cu care lucrezi, deoarece acest lucru nu va face decat sa te denigreze in fata echipei tale. Incearca sa gasesti o solutie optima alaturi de echipa ta si asculta orice idee indiferent din partea cui vine.
Nu refuza pe nimeni atunci cand una din persoanele cu care lucrezi te anunta ca are o idee care ar putea revitaliza afacerea. Niciodata nu poti stii de unde poate aparea acea idee care sa iti asigure succesul.
De asemenea, este important sa nu iei decizii de unul singur, asigura-te ca inainte de a stabili un lucru te-ai consultat atat cu cei din echipa ta, cat si cu directorul companiei.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.