Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla cum iti poti da seama daca strategia pe care o adopti nu este cea mai potrivita

Tags: idee de succes, metoda eficienta, metoda de comunicare, idee de afaceri

Pentru ca o idee sa aiba succes, liderii trebuie sa adopte o metoda de a comunica eficient cu angajatii lor. Acestia trebuie sa stabileasca o strategie cat mai buna pentru dezvoltarea ideii de afaceri.
Dale Carnegie Training pregateste presedinti, lideri si directori executivi de mai bine de 100 de ani. Peter V Handal, directorul executiv al companiei a afat ce pot face liderii pentru a-si da seama ca este momentul sa schimbe ceva in strategia pe care o adopta pentru compania lor si mai ales cum sa le comunice acest lucru angajatilor.

"Liderii trebuie sa isi stabileasca scopurile si sa monitorizeze progresele pe care angajatii le fac", afirma Handal.

Iata ce anume trebuie sa faci pentru a adopta o strategie cat mai buna pentru compania ta:

Analizeaza-ti competitorii pentru a-ti evalua propria strategie

Pentru a-ti da seama care este problema pe care o intampini trebuie sa analizezi cu grija activitatea competitorilor tai. Ce au acestia in plan? Care este acel pas pe care acestia l-au facut inaintea ta?
Mai mult decat atat, liderii trebuie sa isi asculte angajatii si trebuie mereu sa fie cu ochii in patru pentru a putea observa care sunt schimbarile pe care cei din aceeasi bransa le fac pentru a fi inaintea afacerii tale. Pentru a putea realiza aceste lucruri trebuie sa ai rabdare si sa vorbesti cu fiecare dintre angajatii tai. Mai mult decat atat, cere-le sfatul in ceea ce priveste problemele companiei.


Gandeste, comunica, analizeaza si reanalizeaza

Nu este de ajuns sa stabilesti o anumita strategie dupa care tu impreuna cu echipa ta sa lucrati. Trebuie sa vorbesti cu echipa ta pentru a imbunatati aceasta tactica de lucru astfel incat sa fii sigur de succes. In cazul in care vechea strategie nu merge din cauza vreunei greseli pe care ai comis-o asuma-ti acest lucru si incearca sa nu adopti o atitudine aroganta fata de cei cu care lucrezi, deoarece acest lucru nu va face decat sa te denigreze in fata echipei tale. Incearca sa gasesti o solutie optima alaturi de echipa ta si asculta orice idee indiferent din partea cui vine.

Nu refuza pe nimeni atunci cand una din persoanele cu care lucrezi te anunta ca are o idee care ar putea revitaliza afacerea. Niciodata nu poti stii de unde poate aparea acea idee care sa iti asigure succesul.

De asemenea, este important sa nu iei decizii de unul singur, asigura-te ca inainte de a stabili un lucru te-ai consultat atat cu cei din echipa ta, cat si cu directorul companiei.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016