Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Angajatii sau clientii sunt pe primul loc in afacerea ta?

Tags: afaceri profitabile, afaceri, succes afaceri

Iata o intrebare extrem de buna, una care sa ne spuna cat de sanatoasa este o afacere care vrea sa creasca, sa se dezvolte cu toate sansele. In fond si la urma urmei, stim cu totii ca orice client conteaza si ca ei sunt stapanii nostri, dar, stim si faptul ca acestia nu ar exista daca nu am avea angajatii pe care ii avem.
Asa ca revenim la intrebarea cu oul si gaina. Cine vine primul, de ce si cum vom avea grija ca afacerea sa mearga in directia potrivita, oricare ar fi decizia pe care sa o luam?

Recomandarea noastra este ca intrebarea mai sus pusa sa nu existe pentru niciun fel de afacere. De ce? Nu ar trebui sa existe pentru ca sub nicio forma nu trebuie sa angajatii sa fie mai importanti decat clientii sau clientii sa reprezinta o prioritate mai mare decat cea reprezentata de angajati!

Cu alte cuvinte, dragi antreprenori si viitori antreprenori, o afacere sanatoasa mentine un balans perfect, un echilibru optim intre eforturile de satisfacere a clientilor si cele de satisfacere a angajatilor. Si desigur, nimeni nu poate contesta faptul ca un angajat fericit va trata altfel cu un client si isi va duce la finalitate sarcinile cu alt entuziasm, alta doza de motivatie, alte niveluri de performanta. Si la fel se intampla si cand clientii sunt multumiti. Angajatii au mai putine nemultumiri de rezolvat, simt ca munca lor se concretizeaza in rezultate exceptionale si ca directia in care merg este una corecta.

Asa ca depunem toate eforturile ca angajatii si clientii nostri sa fie multumiti deopotriva. Cum reusim sa mentinem o astfel de balanta optima? In primul rand, fiecare strategie pe care incepem sa o elaboram trebuie testata. Vrem sa aducem un plus in relatia afacerilor noastre cu clientii? Inainte de a pune strategia in aplicare trebuie sa ne asiguram ca modificarea are un efect pozitiv si asupra angajatilor. La fel se intampla si invers, cand aducem modificari in relatia cu angajatii nostri.

Spre exemplu, mai ales pe timp de criza, multi afaceristi vor cauta sa scada salariile pentru a mentine nivelul preturilor cat mai reduse. Vor lua de la angajati si vor muta in tabara clientilor. Din start avem de-a face cu o sursa de probleme si conflicte. Ne multumim clientii pe moment, insa, pe termen lung, toate efectele negative produse in randul angajatilor se vor revedea in tabara clientilor. Si invers, dragi antreprenori, asa ca asigurati-va ca nu va compromiteti succesul afacerilor voastre!


Mult succes si afaceri cat mai profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016