Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Anuntul de angajare trebuie sa fie o scrisoare de dragoste
Tags: management, angajare, job, candidatul perfect
Managerii HR iti vor spune ca nu este nimic mai usor in vremurile de azi decat sa atragi carduri de candidati pentru orice slujba. Dar este din ce in ce mai greu sa gasesti persoana potrivita. Nu trebuie insa sa fie asa.
Managerii HR iti vor spune ca nu este nimic mai usor in vremurile de azi decat sa atragi carduri de candidati pentru orice slujba. Dar este din ce in ce mai greu sa gasesti persoana potrivita. Nu trebuie insa sa fie asa.
Majoritatea anunturilor de angajare sunt ineficiente, pentru ca au titluri generice si enumera calificari necesare, responsabilitati si indatoriri. Dar nu angajezi pe toata lumea, ci pe acel pe care il vrei cu adevarat ine chipa ta.
Solutia ar fi sa scrii, nici mai mult, nici mai putin, decat o scrisoare de dragoste care sa inceapa cu "Nu te cunoastem inca, dar stim ca vei iubi job-ul asta". Inainte sa te apuci sa scrii anuntul de angajare pentru postul de contabil, de exemplu, pune-ti cateva intrebari: 1. Care este nevoie reala pe care aceasta persoana o va rezolva? 2. Cum vom masura cantitativ succesul pentru a recunoaste un performer de top? 3. care sunt cel mai des intalnite atribute ale unui performer de top dine chipa noastra? 4. De ce ar vrea persoana potrivita sa aiba cest job?
Dupa ce raspunzi la aceste intrebari iti va fi mai usor sa creezi o descriere care va atrage candidatul ideal.
Sa luam si un exemplu: doresti sa angajezi un om in echipa tehnica, responsabil cu baza de date. Astfel de specialisti atat de nisati stiu ce trebuie sa faca, asa ca le trebuie niste „momeli” care sa-i faca sa se indragosteasca de oferta ta: in plan emotional, aspirational si functional.
Fii brutal de onest. Daca angajatii tai muncesc peste program si in weekend si le place, pentru ca mediul este unul intens si le place sa fie impreuna si sa faca bani, spune "Iti va placea la noi, caci vei..." Fara trebuie, trebuie, trebuie, ci mai mult de „vei face aia si aia”.
Trebuie sa pleci de la presupunerea ca unii dintre cei mai buni candidati au deja o slujba, asa ca nu se uita la pagina nu-stiu-cat a ziarului.
Ocupa-te tu sa descrii slujba ideala si va ajunge si la urechile cui trebuie sa ai o deschdiere in departamentul portivit al companiei. Scopul este sa arunci navodul perfect in termeni de oportunitate si conexiune profesionala si personala, iar candidatul perfect ca musca momeala.
Nu uita ca nu ai nevoie de zeci de respondenti. Iti trebuie unul. UNICUL.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.