Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Branding personal. 4 reguli pe care le urmeaza cei care au succes
Tags: sfaturi de management, branding personal, experienta, promovare, valori
Sunt oameni pe care ii citesc cu drag zi de zi. Oameni care m-ar putea convinge intr-o clipita sa incerc cine stie ce produs, sa vizitez cine stie ce tara sau sa mananc cine stie ce mancare. Iar asta fiindca, in timp, au reusit sa-mi castige increderea si au demonstrat ca valorile lor sunt sincere si ca nu se ascund in spatele unei masti. Brandingul personal i-a facut sa se bucure de o popularitate in continua crestere.
Sunt oameni pe care ii citesc cu drag zi de zi. Oameni care m-ar putea convinge intr-o clipita sa incerc cine stie ce produs, sa vizitez cine stie ce tara sau sa mananc cine stie ce mancare. Iar asta fiindca, in timp, au reusit sa-mi castige increderea si au demonstrat ca valorile lor sunt sincere si ca nu se ascund in spatele unei masti. Brandingul personal i-a facut sa se bucure de o popularitate in continua crestere.
E simplu. Au apelat la urmatoarele metode, insa au stiut sa fie sinceri si sa depuna eforturi consistente in construirea brandingului personal:
1. Si-au construit platforma de promovare cu propriul nume. Au inceput sa foloseasca retelele de socializare cu acelasi nume si au inceput sa transmita astfel propriile convingeri si mesake.
2. Au stiut care le sunt punctele forte si ce trasaturi ii fac unici. Aceste caracteristici sunt si cele pe care le-au construit de-a lungul carierei si pe care acum le impartasesc si altora. Asta a demonstrat ca sunt originali si i-a ajutat sa fie mai usor tinuti minte de audienta.
3. Au devenit "stapani in ograda lor". Odata identificate cele de mai sus, au inceput sa munceasca din ce in ce mai mult la ele si sa le imbunatateasca in mod continuu. Au continuat sa invete si sa devina din ce in ce mai buni.
4. Ne-au impartasit si noua ce au invatat. Au ales sa ofere si altora din ceea ce au invatat si sa predea mai departe aceeasi stiinta. Fie ca vorbim de continut video, de social media, de articole, acestia au transmis din experienta acumulata, castigand si mai multe cunostinte.
Daca i se pare cuiva floare la ureche, ar trebui sa stie ca brandingul personal e o slujba cu norma intreaga. Putem fi buni in zece domenii, dar putem excela in unul singur!
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.