Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii apreciaza continutul creat de companii
Tags: management si marketing, continut de marketing, articole, fidelitate, loialitate, companie
Statisticile arata ca nu ar trebui sa ne mai indoim de influenta pozitiva pe care o are continutul de marketing in relatia client-companie.
Statisticile arata ca nu ar trebui sa ne mai indoim de influenta pozitiva pe care o are continutul de marketing in relatia client-companie.
Mai exact, clientii raspund mult mai bine in cazul in care compania a reusit sa consolideze relatia de incredere prin crearea unui continut care, de-a lungul timpului, l-a interesat pe client si i-a oferit informatiile necesare si de calitate.
Circa 82% dintre cumparatori, arata studii recente, au o incredere crescuta in companie doar pentru ca aceasta foloseste astfel de continut, livrat periodic clientilor. De asemenea, aproape 85% dintre marketeri creeaza si promoveaza astfel de continut care atrage dupa sine o crestere a vanzarilor.
De ce ar trebui, asadar, sa profitam de aceasta tehnica si sa cream articole prin care sa oferim informatii utile din domeniul in care activeaza compania noastra? Iata doar cateva dintre aceste avantaje:
- rezultatele sunt de pana la trei ori mai eficiente fata de marketingul traditional
- cresc vanzarile
- pretul continutului de marketing e cu aproximativ 60$ mai ieftin decat strategiile traditionale de marketing
- e mentinuta atentia cititorului pe termen lung
- se imbunatateste loialitatea fata de brand
Inainte de a incepe sa cream continut, daca nu am facut-o deja (si atunci vom verifica daca ii putem aduce imbunatatiri), trebuie sa parcurgem urmatoarele etape:
- identificam ce raspunsuri vrem sa aducem prin continutul pe care il vom crea
- ne definim cumparatorii
- identificam lipsurile in ce priveste continutul
- facem un portret al viitorului tip de continut
- dezvoltam strategii de promovare si de distributie a continutului
- monitorizam efectele.
Cea mai buna metoda de a verifica orice schimbare este printr-o supraveghere atenta a desfasurarii strategiilor noi aplicate. Pentru rezultate concrete, in functie de obiectivele stabilite, va trebui sa avem rabdare o perioada mai mare sau mai mica de timp, avand insa grija ca perioada aleasa sa nu fie una prea mica, rezultatele nemaifiind atunci concludente.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.