Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Construieste o cultura a brandului care sa atraga noi membri
Tags: management si marketing, cultura brand, training, angajati, valori companie
E greu sa gasesti oameni care sa ti se alature pe un drum pe care ei nu-l inteleg. E ca si cum ai vrea sa pornesti catre necunoscut cu un strain care nu vorbeste aceeasi limba. Si, crede-ma, nu vrei asta. Tocmai de aceea, atunci cand incerci sa iti maresti echipa, trebuie sa fie ca o lampa aprinsa care straluceste si care atrage fluturii.
E greu sa gasesti oameni care sa ti se alature pe un drum pe care ei nu-l inteleg. E ca si cum ai vrea sa pornesti catre necunoscut cu un strain care nu vorbeste aceeasi limba. Si, crede-ma, nu vrei asta. Tocmai de aceea, atunci cand incerci sa iti maresti echipa, trebuie sa fie ca o lampa aprinsa care straluceste si care atrage fluturii.
Nu stiu daca e cel mai bun exemplu fiindca, in general, moliile sunt atrase de flacara, dar ati prins ideea. Daca valorile mele corespund cu valorile unei companii, daca activitatea si cultura companiei imi sunt pe plac si nu incalca niciunul dintre principiile mele, daca ceea ce compania ofera ma face sa ma simt un angajat valoros, da, voi dori sa fac parte din acea echipa.
Astfel de tehnici pentru dezvoltarea unei culturi "sanatoase" sunt folosite cu succes ca alternativa a headhunting-ului. Pana la urma, vine muntele la Mahomed. Si e mai putin costisitor decat sa-ti fi platit tu calatoria pana la munte.
Cum sa atragi angajati care sa fie dedicati companiei si muncii pe care o au in responsabilitate? Cum sa te asiguri ca cei din echipa ta au aceleasi teluri si valori? Iata doar cateva metode:
1. Ofera flexibilitate.
Programul nu trebuie sa fie strict de 8 ore petrecute la birou pentru ca angajatul sa fie productiv. Dimpotriva, creativitatea celor mai multi salariati creste atunci cand acestia dispun de un program flexibil si pot lucra si din alte locuri in afara de birou. Poti oferi posibilitatea ca in unele zile din luna sa se lucreze de acasa, poti oferi zile libere in schimbul unor ore suplimentare pe parcursul unei saptamani intregi si alte oferte asemanatoare. Nu numai ca asta ii va atrage pe oameni, dar in timp construiesti si o relatie solida de fidelitate fata de companie.
2. Implica-ti salariatii in actiuni caritabile.
Cand oferi sprijin material si cand te implici in diferite proiecte sociale, perspectiva asupra companiei nu poate fi decat una de apreciere. Cu atat mai mult se va bucura compania de o echipa dedicata daca isi va implica angajatii in aceste actiuni de binefacere, oferindu-le posibilitatea de a face un bine si fara a transforma aceste actiuni in sarcini de serviciu.
3. Fii accesibil.
In companiile mari, directorii reusesc mai greu sa comunice cu salariatii de la fiecare nivel. O serie de intalniri de tipul "pranz cu directorul" poate ajuta insa foarte mult. Nu numai ca vei obtine un feedback pretios de la fiecare in parte, dar vei reusi sa transmiti aprecierea pe care o ai pentru faptul ca persoana respectiva este parte din echipa care iti dezvolta compania.
4. Ofera posibilitatea de dezvoltare.
Cei mai buni angajati vor sa se afle intr-o companie care le ofera posibilitatea de a creste si de a-si construi o cariera. Acestia trebuie sa fie asigurati inca de la inceput ca au aceasta ocazie. Implementeaza un program de trainig prin care acestia pot invata tehnicile necesare pentru a avansa astfel incat sa nu fie nevoiti sa-si dea demisia doar pentru ca nu reuseau sa invete in compania ta acele lucruri.
Toate aceste strategii sunt pe cat de oneste, pe atat de eficiente. Nu ajuti doar ca sa iti ajuti compania, ci ca sa oferi posibilitatea reala ca oamenii din echipa ta sa devina unii dintre cei mai buni in domeniu si sa fie devotati si multumiti de ceea ce fac. Daca nu le oferi suficient, in echipa ta vor exista intotdeauna goluri, iar unele dintre acestea nu inseamna neaparat un scaun gol.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.