Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum iti pierzi timpul si habar nu ai
Tags: management, sfaturi de management, timp, managementul timpului
Incepi in sfarsit sa vezi cateva artificii promitatoare in ceea ce priveste propria cariera. Numai ca ai din ce in ce mai putin timp. Inboxul ti-e plin, cu 5000 de emailuri ce asteapta raspuns si pana si sa gasesti un simplu pix pe birou este o adevarata aventura, atatea rapoarte ai de completat.
Incepi in sfarsit sa vezi cateva artificii promitatoare in ceea ce priveste propria cariera. Numai ca ai din ce in ce mai putin timp. Inboxul ti-e plin, cu 5000 de emailuri ce asteapta raspuns si pana si sa gasesti un simplu pix pe birou este o adevarata aventura, atatea rapoarte ai de completat.
Aici trebuie sa tragi linie si sa intelegi ca trebuie sa destepti, sa inveti sa-ti manageriezi timpul, sa rezolvi sarcinile pe care le poti face imediat si sa delegi munca de rutina unui asistent.
Totul sta in minte, caci trebuie sa-ti regandesti modul in care-ti folosesti timpul. Iata cateva moduri in care iti irosesti vremea, fara a-ti da seama de asta.
1. Esti supraincarcat de sarcini administrative. Daca stai trei ore la banca negociind un contract, iti pierzi timpul. Prea adesea, mici antreprenori isi pierd vremea cu sarcini care nu le plac sau la care nu sunt buni. In plus, isi irosesc si energia in acest fel.
2. Amani sarcini rapide. Daca poti face o plata sau sa planifici o intalnire in cateva minute, nu te mai codi. Daca, de exemplu, amani sa raspunzi la email, mai tarziu va trebui sa-l cauti sis a-l recitesti. Iti va lua mai mult decat daca faci totul acum.
3. Iti micromanageriezi angajatii. Mult prea multi angajati au nevoie sa fie tinuti de mana in timpul zilei de lucru. Prin urmare, patronii de firme mici isi irosesc timpul incercand sa-i ajute sa-si faca treaba corect. Oricat de dur ar suna, concedierea celor care te incetinesc poate fi cea mai buan solutie pentru firma ta.
4. Incerci sa reinventezi roata. Daca insisti prea mult asupra unor proiecte care nu mai promit nimic, iti arunci timpul pe fereastra. Opreste-te si intreaba-te cum arata viitorul pentru proiectul in cauza. Fii sincer si decide cand este momentul sa renunti si cand sa mergi mai departe.
Sursa: Entreprenuer.com
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.