Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa cresti in social media prin strategii de relatii publice
Tags: management si marketing, pr, social media, influencers, jurnalisti, bloggeri
Orice organizatie, institutie sau persoana publica are un public al sau. Iar orice comunicare intre institutia in cauza si public se face cu ajutorul unui PR. Cand nu exista unul, se cunosc si efectele care, de cele mai multe ori, nu sunt unele dezirabile.
Orice organizatie, institutie sau persoana publica are un public al sau. Iar orice comunicare intre institutia in cauza si public se face cu ajutorul unui PR. Cand nu exista unul, se cunosc si efectele care, de cele mai multe ori, nu sunt unele dezirabile.
Orice afacere va avea nevoie de un PR, iar social media a devenit astazi un mediu care trebuie inglobat in ceea ce inseamna comunicarea cu clientii. Astazi oamenii au la dispozitie nu doar o platforma, ci mult mai multe de care se pot folosi pentru a vorbi despre afacerea ta. In plus, mediul care permite ca ceva sa devina imediat viral face ca informatia sa aiba un efect mult mai mare asupra companiei tale, fie ca vorbim de unul benefic sau nu.
Informatia ajunge intr-un timp mult mai rapid la un public mult mai numeros. Tocmai de aceea este bine sa poti fi prezent in social media si sa manageriezi cu eficienta impresia si opiniile existente cu privire la business-ul tau.
Daca vrei sa cresti in social media, trebuie sa stii ca exista voci cu o influenta foarte mare. Aceste persoane sunt considerate "influencers" in social media, iar opiniile lor sunt adesea preluate de fanii pe care persoanele in cauza (bloggeri, persoane publice, jurnalisti etc.) ii au.
Cum ajunge afacerea noastra in paginile de revista sau la TV? In primul rand, cream legaturi cu aceste persoane influente din domeniu. Social media permite accesul mult mai rapid si faciliteaza astfel de relatii.
Facebook, LinkedIn, Twitter, toate sunt retele care permit mentinerea si dezvoltarea unor relatii cu persoanele influente din media autohtona si nu numai.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.