Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa determini clientii sa iti cumpere produsele

Tags: comportamentul clientilor, controlarea reactiilot, atrage cumparatorii

Sa determini clientii sa iti cumpere un produs inseamna ceva, dar sa ii faci sa iti achizitioneze produsele saptamanal este cu totul diferit.
Iata cateva modalitati prin care ii poti face pe clienti sa cumpere produsele tale si astfel sa iti dezvolti afacerea in cativa pasi simpli:

1. Obiceiurile iti pun creierul pe pilot automat

Obiceiurile reprezinta procese ciclice, formate din motivatie, rutina si recompensa. De exemplu, motivarea poate fi considerata trezitul de dimineata, iar rutina spalatul pe dinti. Astfel, recompensa poate fi zambetul curat si respiratia proaspata, proces la care oamenii nici macar nu se gandesc, ci actioneaza direct. Asa se intampla si cu obiceiul de a cumpara produsele cu care esti obisnuit. Nici macar nu te gandesti la alternative.

2. Pentru a crea un obicei care sa atraga cumparatorii, trebuie sa creezi o motivatie

Pasta de dinti nu a existat dintotdeauna. Cel putin nu a fost comercializata initial pentru a pastra dintii sanatosi si curati, insa oamenii care se ocupa de vanzari au avut o strategie eficienta si au transformat-o in unul dintre acele produse indispensabile.

3. Cel mai important este sa ii faci pe clienti sa fie motivati

Atunci cand oamenii nu simt ca sunt motivati de ceva anume, nu va exista nicio rutina, deci nicio recompensa. Produsele din aceasta categorie vor fi aproape invizibile pentru clienti, asadar afacerea ta va esua mai repede decat te-ai fi asteptat.

4. Daca te adresezi publicului potrivit, acesta va astepta cu nerabdare produsul tau

Atunci cand fabrica un produs, comerciantii se gandesc la publicul caruia se adreseaza, pe care trebuie sa il cunoasca foarte bine pentru a-i pune la dispozitie exact produsul de care are nevoie si pentru a inlatura competitivitatea.

5. Rutina ii poate ajuta pe angajati sa controleze reactiile clientilor

De exemplu, Starbucks a investit in dezvoltarea angajatilor, punand in aplicare numeroase rutine. Astfel, angajatii companiei au fost invatati cum sa controleze clientii care se enerveaza, care sunt nemultumiti de serviciile oferite. Ei aleg un comportament sigur, pe care sa il puna in aplicare in cazul unei rutine daca sunt motivati de un client nervos.

6. Obiceiurile ajuta afacerile sa evite conflictele si sa ramana in carti

In cadrul companiilor se ivesc intotdeauna conflicte, de aceea angajatii trebuie sa isi reglementeze actiunile daca doresc sa aduca profit afacerii tale. Rutina si obiceiurile functioneaza in aceste cazuri, deoarece ofera o promisiune de baza si o structura care ii tine pe oameni sub control.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 26-Nov-2012 21:19:36
Determinarea clientilor de a cumpara un produs ori serviciu trebuie sa vina din NEVOIA NATURALA . Nu din cea ,,inoculata '' cu tehnici imorale de marketing si publicitate . Toti care fac asta sint niiste fiinte josnice cu care imi este rusine in mediul social .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016