Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa determini clientii sa iti cumpere produsele
de Ana Tudor |
Tags: comportamentul clientilor, controlarea reactiilot, atrage cumparatorii
Sa determini clientii sa iti cumpere un produs inseamna ceva, dar sa ii faci sa iti achizitioneze produsele saptamanal este cu totul diferit.
Sa determini clientii sa iti cumpere un produs inseamna ceva, dar sa ii faci sa iti achizitioneze produsele saptamanal este cu totul diferit.
1. Obiceiurile iti pun creierul pe pilot automat
Obiceiurile reprezinta procese ciclice, formate din motivatie, rutina si recompensa. De exemplu, motivarea poate fi considerata trezitul de dimineata, iar rutina spalatul pe dinti. Astfel, recompensa poate fi zambetul curat si respiratia proaspata, proces la care oamenii nici macar nu se gandesc, ci actioneaza direct. Asa se intampla si cu obiceiul de a cumpara produsele cu care esti obisnuit. Nici macar nu te gandesti la alternative.
2. Pentru a crea un obicei care sa atraga cumparatorii, trebuie sa creezi o motivatie
Pasta de dinti nu a existat dintotdeauna. Cel putin nu a fost comercializata initial pentru a pastra dintii sanatosi si curati, insa oamenii care se ocupa de vanzari au avut o strategie eficienta si au transformat-o in unul dintre acele produse indispensabile.
3. Cel mai important este sa ii faci pe clienti sa fie motivati
Atunci cand oamenii nu simt ca sunt motivati de ceva anume, nu va exista nicio rutina, deci nicio recompensa. Produsele din aceasta categorie vor fi aproape invizibile pentru clienti, asadar afacerea ta va esua mai repede decat te-ai fi asteptat.
4. Daca te adresezi publicului potrivit, acesta va astepta cu nerabdare produsul tau
Atunci cand fabrica un produs, comerciantii se gandesc la publicul caruia se adreseaza, pe care trebuie sa il cunoasca foarte bine pentru a-i pune la dispozitie exact produsul de care are nevoie si pentru a inlatura competitivitatea.
5. Rutina ii poate ajuta pe angajati sa controleze reactiile clientilor
De exemplu, Starbucks a investit in dezvoltarea angajatilor, punand in aplicare numeroase rutine. Astfel, angajatii companiei au fost invatati cum sa controleze clientii care se enerveaza, care sunt nemultumiti de serviciile oferite. Ei aleg un comportament sigur, pe care sa il puna in aplicare in cazul unei rutine daca sunt motivati de un client nervos.
6. Obiceiurile ajuta afacerile sa evite conflictele si sa ramana in carti
In cadrul companiilor se ivesc intotdeauna conflicte, de aceea angajatii trebuie sa isi reglementeze actiunile daca doresc sa aduca profit afacerii tale. Rutina si obiceiurile functioneaza in aceste cazuri, deoarece ofera o promisiune de baza si o structura care ii tine pe oameni sub control.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.