Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa fii un sef mai bun

Tags: sfaturi pentru sefi, masuri simple, administrarea angajatilor

Modul in care iti conduci propria companie, dar si felul in care esti perceput de catre angajatii tai iti va aduce succesul sau esecul.
Pentru a te asigura ca angajatii vad in tine o persoana de incredere si ca vor depune tot efortul pentru a-ti indruma compania catre succes, este necesar sa urmezi aceste sfaturi:

1. Administreaza-ti si angajatii nu doar cifrele

Oamenii de afaceri considera ca de cele mai multe ori cifrele sunt cele mai importante. Cei mai multi dintre manageri pierd foarte mult timp monitorizand constant cifrele, asezandu-le in diferite grafice si vorbind despre cum ar fi fost mai bine sa arate cifrele. In orice caz, ideea este ca cifrele fiecarei afaceri depind de modul in care liderul si-a administrat angajatii. Asadar, singura modalitate de a obtine rezultate mai bune este sa stimulezi productivitatea angajatilor tai.

2. Ia masuri simple si relevante

In timp ce trebuie sa te concentrezi pe angajati si nu doar pe profit, trebuie sa masori cumva gradul de productivitate al acestora. Ar fi ideal sa iti formezi unele obiceiuri care sa stimuleze gradul de atentie, de concentrare si de productivitate al angajatilor tai.

3. Fiecare angajat trebuie sa aiba o singura prioritate

Chiar daca oferi mai multe sarcini angajatilor tai trebuie sa specifici care dintre ele ar trebui sa aiba prioritate. In niciun caz nu pot fi toate prioritare, asta ar insemna ca de fapt niciuna nu este cu adevarat importanta.

4. Nu deveni emotional cu angajatii tai

Angajatii inteleg ca si managerii sunt oameni, ca actioneaza sub presiune sau ca sunt presati de timp. De asemenea, stiu ca acestia devin frustrati si furiosi in special atunci cand se confrunta cu vesti proaste, cu probleme care puteau fi evitate sau care ar putea aparea. Daca iti amintesti de aceste probleme atunci cand angajatii tai sunt de fata, evita sa te intristezi sau sa incepi sa plangi pentru ca ii vei determina sa te consoleze, iar asta inseamna ca nu vei mai parea o persoana autoritara in fata lor.


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016