Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa fii un sef mai bun
de Ana Tudor |
Tags: sfaturi pentru sefi, masuri simple, administrarea angajatilor
Modul in care iti conduci propria companie, dar si felul in care esti perceput de catre angajatii tai iti va aduce succesul sau esecul.
Modul in care iti conduci propria companie, dar si felul in care esti perceput de catre angajatii tai iti va aduce succesul sau esecul.
1. Administreaza-ti si angajatii nu doar cifrele
Oamenii de afaceri considera ca de cele mai multe ori cifrele sunt cele mai importante. Cei mai multi dintre manageri pierd foarte mult timp monitorizand constant cifrele, asezandu-le in diferite grafice si vorbind despre cum ar fi fost mai bine sa arate cifrele. In orice caz, ideea este ca cifrele fiecarei afaceri depind de modul in care liderul si-a administrat angajatii. Asadar, singura modalitate de a obtine rezultate mai bune este sa stimulezi productivitatea angajatilor tai.
2. Ia masuri simple si relevante
In timp ce trebuie sa te concentrezi pe angajati si nu doar pe profit, trebuie sa masori cumva gradul de productivitate al acestora. Ar fi ideal sa iti formezi unele obiceiuri care sa stimuleze gradul de atentie, de concentrare si de productivitate al angajatilor tai.
3. Fiecare angajat trebuie sa aiba o singura prioritate
Chiar daca oferi mai multe sarcini angajatilor tai trebuie sa specifici care dintre ele ar trebui sa aiba prioritate. In niciun caz nu pot fi toate prioritare, asta ar insemna ca de fapt niciuna nu este cu adevarat importanta.
4. Nu deveni emotional cu angajatii tai
Angajatii inteleg ca si managerii sunt oameni, ca actioneaza sub presiune sau ca sunt presati de timp. De asemenea, stiu ca acestia devin frustrati si furiosi in special atunci cand se confrunta cu vesti proaste, cu probleme care puteau fi evitate sau care ar putea aparea. Daca iti amintesti de aceste probleme atunci cand angajatii tai sunt de fata, evita sa te intristezi sau sa incepi sa plangi pentru ca ii vei determina sa te consoleze, iar asta inseamna ca nu vei mai parea o persoana autoritara in fata lor.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.