Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa-ti pastrezi angajatii motivati si fericiti
Tags: motivarea angajatilor, management, feedback, motivatie, comunicare, imbunatatire performanta
Angajatii sunt cei care stau la baza succesului unei afaceri. Daca angajatii unei companii sunt lipsiti de motivatie, nesatisfacuti la locul de munca si simt ca parerea lor nu conteaza, atunci intreaga companie va avea de suferit. Este important ca fiecare manager sa detecteze in timp util lipsa de motivatie a angajatilor si sa o corecteze, pentru a preveni probleme ulterioare.
Angajatii sunt cei care stau la baza succesului unei afaceri. Daca angajatii unei companii sunt lipsiti de motivatie, nesatisfacuti la locul de munca si simt ca parerea lor nu conteaza, atunci intreaga companie va avea de suferit. Este important ca fiecare manager sa detecteze in timp util lipsa de motivatie a angajatilor si sa o corecteze, pentru a preveni probleme ulterioare.
1. Ascultati cu atentie angajatii
Atunci cand angajatii comunica cu dvs., acordati-le intreaga dvs. atentie. Toti oamenii isi doresc sa fie ascultati si intelesi, iar angajatii dvs. nu fac exceptie de la regula. Nu va prefaceti interesat, ci ascultati-i cu atentie si oferiti-le feedback corespunzator.
2. Rasplatiti-le eforturile
Puneti-va in locul angajatilor. Cum v-ati simti daca eforturile dvs. nu ar fi niciodata apreciate la adevarata lor valoare si daca nu ati niciodata rasplatit pentru munca depusa? Probabil ca in scurt timp v-ati da demisia sau, cel putin, nu ati mai fi motivat sa depuneti eforturi suplimentare. Toti oamenii sunt croiti aproape la fel. Nimeni nu se simte bine atunci cand nu este apreciat, mai ales atunci cand stie ca ar merita mult mai mult decat primeste. In acest fel, riscati sa pierdeti toti angajatii buni.
3. Nu le cereti angajatilor imposibilul
Ar trebui sa cunoasteti deja care sunt punctele forte si care sunt punctele slabe ale angajatilor dvs. Nu le cereti angajatilor sa realizeze sarcini pe care stiti bine ca nu sunt capabili sa le faca si nu stabiliti termene limita imposibile. Fiti rezonabil, in loc sa deveniti inamicul numarul unu al angajatilor.
4. Oferiti feedback util
Incurajati angajatii sa afiseze o atitudine pozitiva la birou si fiti chiar dvs. un exemplu de urmat. Oferiti-le feedback pozitiv ori de cate ori este cazul. Angajatii se vor simti importanti cand le sunt recunoscute meritele, mai ales cand feedback-ul pozitiv este primit in fata colegilor.
5. Incurajati angajatii sa ofere sugestii
Daca doriti ca angajatii sa fie pe deplin motivati si productivi, incurajati-i sa ofere sugestii de imbunatatire a performantelor. Bineinteles, trebuie ca apoi sa le fie luate in considerare aceste sugestii, iar cele bune sa fie implementate. Altfel, acestia nu se vor mai obosi sa isi expuna opiniile data viitoare.
Incurajati intotdeauna comunicarea sincera si directa in cadrul companiei. Permiteti-le angajatilor sa isi exprime fara ocolisuri opiniile si nu ajutati-i sa se simta importanti in cadrul companiei. Acestia trebuie sa se simta apreciati, valorosi si parte a unei echipe puternice.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre motivarea angajatilor
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.