Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce e esential sa stim care sunt punctele slabe ale afacerii
Tags: management si marketing, punctele slabe ale afacerii, termene-limita, identificarea punctelor slabe
Punctele slabe ale unei afaceri sunt aspectele pe care le vom identifica in domeniile in care am putea obtine rezultate mai bune decat cele curente.
Punctele slabe ale unei afaceri sunt aspectele pe care le vom identifica in domeniile in care am putea obtine rezultate mai bune decat cele curente.
Listele reprezinta si de aceasta data un instrument eficient in identificarea si organizarea punctelor slabe pe care le are afacerea noastra. Chiar daca nu este una dintre cele mai placute activitati si poate nu una dintre acelea care sa ne mareasca increderea in noi in acel moment, aceasta lista este esentiala.
Prin acest procedeu, vom stabili daca nu cumva pierdem teren in urmatoarele privinte:
- suntem dezorganizati, iar asta ne face sa credem ca nu putem controla nimic;
- incepem prea multe lucruri in acelasi timp, fara sa avem resursele necesare pentru a le finaliza;
- stabilim termene-limita nerealiste;
- nu recunoastem ca nu exista lucruri pe care nu le putem face.
Identificarea punctelor slabe reprezinta insa primul pas in a le imbunatati. Atunci cand ne dam seama de limite, vom sti cum sa ne concentram eforturile pentru a depasi aceste bariere si limitari.
Odata analizata propria ograda, e bine sa identificam factorii exteriori (oportunitatile) care ne pot influenta direct afacerea:
- tendintele pe care le poate urma afacerea: piete noi pe care le-am putea aborda.
- progresul tehnologic: noile tehnologii de care putem profita.
- schimbari in domeniul social: modificari pe care le putem folosi in sprijinul afacerii.
Acestea sunt doar cateva idei pentru o analiza a afacerii noastre, atat din interior, cat si aruncand o privire in exterior. E bine sa nu uitam ca suntem in stransa legatura cu ceea ce ne inconjoara, in vreme ce nu renuntam nici la acea analiza intrinseca, atat de necesara.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.