Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce femeile in afaceri au mai multa incredere in succes
Tags: management si marketing, femei in afaceri, succes, riscuri, decizii
Oricat se incearca, pe de o parte, stergerea celor mai multe diferente intre femei si barbati atunci cand vorbim de piata muncii, unele trasaturi continua sa contrasteze, intarite de rapoarte si studii care demonstreaza ca femeile se comporta diferit cand vine vorba de succesul in afaceri: au mai multa incredere nu doar in ceea ce pot realiza, ci si in ceea ce au realizat deja.
Oricat se incearca, pe de o parte, stergerea celor mai multe diferente intre femei si barbati atunci cand vorbim de piata muncii, unele trasaturi continua sa contrasteze, intarite de rapoarte si studii care demonstreaza ca femeile se comporta diferit cand vine vorba de succesul in afaceri: au mai multa incredere nu doar in ceea ce pot realiza, ci si in ceea ce au realizat deja.
Care sunt insa factorii care influenteaza increderea femeilor in afaceri? Acestia sunt doar cateva:
1. Mult mai calculate in privinta riscului. Cele mai multe femei care conduc sau dezvolta afaceri sunt destul de rezervate atunci cand vine vorba de asumarea unui risc. Mai mult, acestea considera ca mai multe riscuri asumate nu inseamna neaparat si mai mult succes.
2. Nu dau vina pe contextul economic. Chiar daca au fost mai ingrijorate de situatia economica decat barbatii, acestea nu s-au concentrat pe criza si nu au vazut in ea cea mai mare problema pe care ar putea-o intampina afacerile. In schimb, acestea au considerat ca doar costurile mai crescute ale afacerii au reprezentat o problema.
3. Isi exprima votul pentru a-si sustine afacerea. Prin comparatie cu barbatii, mult mai multe femei au declarat ca ar vota in favoarea unui candidat care sustine mediul de afaceri. Daca partea masculina a ecuatiei pare sa fie ceva mai nepasator cand vine vorba de influenta politicului asupra mediului economic, femeile antreprenori cred mult mai mult in posibilitatea unui context favorabil dezvoltarii afacerilor.
In acelasi timp, se prea poate ca reusitele de care se bucura femeile sa fie setate inca de la bun inceput la un nivel nu la fel de inalt pe care si l-ar seta cineva pentru o noua afacere dupa mai multi ani in domeniul antreprenoriatului.
Oricum ar fi, aceste decizii mult mai calculate isi demonstreaza efectul prin afaceri solide si de durata!
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.