Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce sa includem relatiile publice in planul de marketing
Tags: management si marketing, cresterea vizibilitatii, pr, relatii publice, afacere, specialist
Orice companie apeleaza, mai devreme sau mai tarziu, sau este implicata in domeniul relatiilor publice, in mod indirect. De cele mai multe ori, relatiile publice au cea mai mare influenta in marketing si advertising. Chiar daca nu intotdeauna beneficiile acestui tip de servicii sunt intelese, acestea sunt importante, daca nu chiar esentiale, pentru o afacere.
Orice companie apeleaza, mai devreme sau mai tarziu, sau este implicata in domeniul relatiilor publice, in mod indirect. De cele mai multe ori, relatiile publice au cea mai mare influenta in marketing si advertising. Chiar daca nu intotdeauna beneficiile acestui tip de servicii sunt intelese, acestea sunt importante, daca nu chiar esentiale, pentru o afacere.
Poate par un moft in perspectiva unor antreprenori sau un aspect optional, insa avantajele de a apela la un profesionist in acest domeniu sunt prea mari pentru a fi ignorate.
Putem ajunge cu succes la o audienta foarte mare fara sa fim nevoiti sa facem cheltuielile semnificative pe care le necesita traditionalele mijloace de promovare prin advertising si marketing.
Iata care sunt unele dintre cele mai importante beneficii atunci cand vorbim de relatii publice:
- mijloace deloc costisitoare prin care putem ajunge la un public foarte larg
- cresterea vizibilitatii pe piata si a cererii de produse si servicii ale companiei
- consolideaza si imbunatateste imaginea companiei
- construieste imaginea unei companii active si inovatoare
- creeaza mai multa credibilitate decat advertising-ul traditional
- aduce compania cu un pas inaintea competitorilor care nu apeleaza la un specialist in relatii publice
- creste cautarile in online referitoare la companie
Asa cum putem vedea, nenumarate aspecte sunt atinse de ceea ce un specialist in relatii publice ar trebui sa faca. Astfel de actiuni pot avea un impact benefic mult mai mare decat marketingul traditional sau mijloacele obisnuite de marketing.
Credibilitatea pe care o pot aduce unele strategii care tin de PR ne pot ajuta sa ne dezvoltam afacerea mult mai usor si intr-un timp mult mai scurt, in stransa colaborare cu marketingul traditional.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.