Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din angajat angajator
Tags: management, sfaturi de management, angajator, munca, job
Nu mai vrei sa faci parte din ceva ce nu este al tau, te-ai saturat sa ti se spuna ce sa faci si, mai mult, te pricepi mai bine decat sefii tai directi la o gramada de lucruri. Exista cateva sfaturi care-ti vor prinde bine in aceasta situatie.
Nu mai vrei sa faci parte din ceva ce nu este al tau, te-ai saturat sa ti se spuna ce sa faci si, mai mult, te pricepi mai bine decat sefii tai directi la o gramada de lucruri. Exista cateva sfaturi care-ti vor prinde bine in aceasta situatie.
Esti obisnuit sa te descurci cu o cantitate de munca uriasa, clienti dificili si un telefon care suna permanent, dar, cand esti sef, trebuie sa adaugi amestecului si un pic de ego si un strop de emotii. O lectie importanta este ca administrarea personalitatilor diferite ale echipei, a asteptarilor, egourilor si abilitatilor este la fel de importanta ca orice altceva de pe farfuria ta. O echipa sanatoasa, fericita, productiva este produsul timpului si energiei cheltuite pentru a te ingriji de echipa la nivel personal.
Alege munca de sef.
Se intampla adesea ca, atunci cand cineva devine sef, sa faca tot ce facea in calitate de angajat. Munca aste trebuie facuta acum de altcineva. Cand conduci un business, job-ul tau este sa construiesti sisteme si sa coordonezi oamenii sa puna in practica aceste sisteme. Daca tu faci totul, intreaba-te cum te poti inlocui in cazul anumitor sarcini.
Nu uita cum era de partea cealalta a baricadei.
Un lucru important pe care trebuie sa ti-l amintesti este cum te simteai cand erai doar angajat. De exemplu, poate iti amintesti ce rau era ca seful sa stea numai pe capul tau.
Ai incredere in tine.
Trebuie sa crezi in tine si in deciziile tale si sa te simti confortabil cand lucrezi cu angajatii. Apara-ti decizia, dar nu fii rigid. Nu-ti fie teama sa le ceri parerea unor mentori mai experimentati si apeleaza si la ajutorul firmelor de consultanta. Stai calm si fii dornic de a munci mult.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.