Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
eMAG va comercializa haine, alimente, articole sportive si anvelope
de Ana Tudor |
Tags: emag, magazine emag, produse emag, asigurari emag
Retailer-ul eMAG va comercializa articole pentru casa, articole sportive, anvelope si baterii pentru automobile, incepand din aceasta vara, potrivit sefului companiei, Iulian Stanciu.
Retailer-ul eMAG va comercializa articole pentru casa, articole sportive, anvelope si baterii pentru automobile, incepand din aceasta vara, potrivit sefului companiei, Iulian Stanciu.
Iulian Stanciu spune ca isi mentine prognoza ca pe termen lung companie pe care o conduce sa ajunga la afaceri de un miliard de euro/an, iar pentru asta trebuie adaugate noi categorii de produse, precum cea de fashion, fie prin achizitia marfurilor de la distribuitori, fie parafand intelegeri cu retaileri care sa vanda direct prin eMAG.
"Cred ca prima categorie o vom vedea peste doua luni", spune seful eMAG, adaugand ca e vorba de articolele pentru casa. La vara ar trebui sa fie lansate ai articolele sportive. "Vor fi rachete de tenis, mingi, accesorii, vom incerca sa luam pe rand fiecare sport", a declarat Stanciu.
De asemenea, urmeaza sa fie dezvoltata si categoria auto din cadrul companiei, care va cuprinde chiar si roviniete si asigurari RCA, anvelope, produse de curatare a vehiculului, baterii si piese de schimb.
Tot in acest an eMAG va intra si in comertul cu alimente, fiind vorba atat de produse neperisabile, care nu necesita conditii speciale de transport si pastrare, dar si de produse cu abordare la nivel de cartier si oras, cu produse diverse si timp de livrare de minim trei ore.
Noua strategie a retailer-ului eMAG se refera la comercializarea produselor sub brand propriu, scrie hotnews.ro.
"Avem o directie de brand propriu si vrem sa aducem produse complementare", spune Iulian Stanciu care da ca exemplu domenii precum design, hrana de animale si fashion.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.