Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Exista piata pentru afacerea ta? Verifica prin aceste metode

Tags: succes, dezvoltare afacere, piata, competitori, business, produs

Ai o idee de business care, tie cel putin, ti se pare minunata. Ai deja o afacere si te gandesti sa lansezi un produs de la care te astepti la un mare succes. Dar e succesul respectiv garantat? Exista piata pentru produsul sau businessul tau?
Poti afla acest lucru prin cateva tehnici simple care sa te scape de bataile de cap ulterioare:

1. Accepta ca piata e dura si fii obiectiv.

Piata e cea care, in cele din urma, iti va oferi sau nu succesul. Asta inseamna ca trebuie sa te asiguri ca pe piata exista suficienti oameni care sa iti poata sustine afacerea. Mai exact, oameni care sa cumpere ce vinzi tu si care sa te ajute astfel sa duci afacerea mai departe.

- verifica veniturile targetului tau atat pe piata locala, cat si pe cea nationala
- afla cati competitori ai
- incearca sa iti dai seama daca piata este noua si in dezvoltare sau statica si adulta

2. Alege categorii testate si gaseste-ti nisa.

Pietele mai mari ofera mai multe oportunitati decat pietele mai mici, aflate insa in plina dezvoltare. De exemplu, in loc sa mergi in zona gadget-urilor si a tehnologiei de ultima ora (unde concurenta e acerba si lucrurile se misca ametitor de repede), poti alege industria de incaltaminte. Aceasta categorie de piata e testata. De sute de ani, oamenii continua sa isi cumpere pantofi. In vreme ce preferintele pentru gadget-uri variaza foarte usor, gusturile in industria de pantofi nu vor sari brusc in alte piete.

3. Concentreaza-te pe valoarea clientului, nu a pietei.

Vei investi considerabil daca vei alege sa alergi dupa clienti noi sau sa aplici strategii de marketing in zone noi. In schimb, te poti concentra pe clientii actuali, pe fidelizarea acestora si pe cat de mult ii poti face sa cumpere de la tine. Acest model este unul repetitiv, insa iti asigura un profit constant, cel putin in prima perioada de dezvoltare a businessului cand castigul va fi reinvestit.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016