Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fa-i pe altii sa scrie despre tine. Influenta bloggerilor asupra afacerilor
de Stefan Matei |
Tags: blogging, afaceri, bloggeri, postari, notorietatea brandului
Cei care au afaceri trimit, nu de putine ori, cereri catre bloggeri cunoscuti si cu renume intr-un anumite domeniu, pentru ca acestia din urma sa scrie despre ei si despre afacerile lor.
Cei care au afaceri trimit, nu de putine ori, cereri catre bloggeri cunoscuti si cu renume intr-un anumite domeniu, pentru ca acestia din urma sa scrie despre ei si despre afacerile lor.
Aceste rugaminti nu sunt doar pentru o mai mare vizibilitate, ci fiindca asta face ca vanzarile respectivelor companii sa creasca, iar influenta pe care bloggerii cei mai cunoscuti o au in aceasta privinta a crescut de la an la an.
Studiile arata ca 81% dintre utilizatorii online au incredere in informatia pe care o citesc pe bloguri si 61% (asadar, un procent semnificativ!) dintre acestia au cumparat produse in urma recomandarilor facute de bloggeri.
De asemenea, aceleasi statistici arata ca 63% dintre internauti se lasa mai usor convinsi de un blogger in legatura cu un produs decat de catre o revista.
Cum punem la punct o astfel de strategie prin care sa ii facem pe bloggeri sa scrie despre noi? Iata cateva idei.
Trebuie, in primul rand, sa retinem faptul ca strategia word-of-mouth derulata de bloggeri este in prezent una dintre cele mai puternice. 38% dintre bloggeri scriu despre brandurile pe care le iubesc sau, dimpotriva, le urasc.
65% dintre bloggeri urmaresc branduri in social media. Pe partea de SEO, postarile bloggerilor ne ajuta fiindca ofera continut bogat in cuvinte-cheie, contin linkuri catre site-ul nostru si beneficiem si de mentionari in social media.
Pentru o astfel de strategie, obiectivele noastre vor fi:
- cresterea vizibilitatii brandului
- imbunatatirea reputatiei brandului
- cresterea vanzarilor
- atragerea de clienti noi
Cand ne gasim reteaua de bloggeri relevanti pentru afacerea noastra, va trebui sa calculam si un buget fiindca cele mai multe articole sunt platite sau sponsorizate. Putem face cautari si in cadrul retelelor de socializare sau in Feed pentru a-i gasi pe acei bloggeri care ne urmaresc deja si pentru a-i contacta.
Putem organiza campanii care sa ii includa doar pe acestia sau evenimente numai pentru bloggeri. In urma unor astfel de evenimente sau pe parcursul lor, bloggeri ofera continut despre businessul pe care il derulam si cresc notorietatea brandului.
Sa tinem cont insa de cat de cunoscuti sunt, in primul rand, bloggerii pe care ii alegem si de cat de atasati sunt de brand.
Ii putem contacta prin e-mail si le putem prezenta astfel oferta noastra. Trebuie sa le oferim fie mostre, fie produsul in sine. Bloggerii trebuie sa scrie in mod sincer despre produsele respective, iar atunci cand exista parteneriate cu plata, cel mai bine este ca ambele parti sa fie sincere in aceasta privinta.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.