Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fanpage-ul tau nu creste singur. Trei reguli pentru orice afacere
Tags: management si marketing, concurenta, competitori, facebook, social media
Sa te misti cum trebuie in retelele de social media, sa stii in ce moment al zilei trebuie sa vii cu ceva nou, sa analizezi cele mai populare postari si sa identifici artificiile care functioneaza cel mai bine in relatia cu fanii inseamna sa dedici timp paginii de care te ocupi.
Sa te misti cum trebuie in retelele de social media, sa stii in ce moment al zilei trebuie sa vii cu ceva nou, sa analizezi cele mai populare postari si sa identifici artificiile care functioneaza cel mai bine in relatia cu fanii inseamna sa dedici timp paginii de care te ocupi.
Orice afacere are un tipar al ei si, daca doreste sa isi mentina autenticitatea, se va feri sa imprumute din "unicitatea" vecinilor. Un share ocazional nu poate dauna, insa prea multe share-uri de la prea multe alte pagini nu inseamna nici pe departe ca gestionezi cum trebuie fanpage-ul.
Iata cateva reguli care tin de un bun management in social media si care aduc rezultate pe masura:
1. Vorbeste cu fanii si ofera-le informatiile de care au nevoie.
Daca site-ul tau are o sectiune care raspunde intrebarilor din partea cumparatorilor, asta nu inseamna ca trebuie sa neglijezi cerintele care vin pe Facebook. Asculta ce au de spus si ofera-le informatiile de care au nevoie. O astfel de atitudine denota grija din partea companiei fata de clienti sau fata de potentialii clienti.
2. Cauta idei in multime.
Foloseste social media ca un instrument de cercetare in marketing. Asa cum oamenii se folosesc de Facebook pentru a intra mai usor in legatura cu tine sau cu brandul, tot asa te poti apropia de cumparatori. Sa presupunem ca te pregatesti sa lansezi un produs nou. Ii poti intreba pe fanii de pe Facebook ce parere au despre un anumit detaliu, cum ar fi culoarea sau un accesoriu detasabil.
3. Nu uita de concurenta.
Stii deja vechea zicala: "Tine-ti prietenii aproape, iar dusmanii, si mai aproape". In afaceri, e bine sa stii intotdeauna ce fac competitorii tai. Poti invata foarte mult din modul in care isi gestioneaza competitia paginile de social media si poti observa ce fac acestia diferit, ce functioneaza si ce nu functioneaza. Foloseste aceste informatii pentru a te asigura ca din ceea ce oferi tu nu lipsesc acele concursuri sau tipuri de continut care obtin cele mai bune reactii.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.69
din 5
- 8 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.