Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intelege-ti mai bine clientii si cerintele lor
Tags: management, clienti, cumparaturi
Intelegerea mai clara a dorintelor clientilor, a etapelor parcurse de acestia atunci cand fac afaceri cu firma ta si perceptia lor relativa la eforturile firmei tale de a veni in intampinarea dorintelor lor sunt puncte foarte importante.
Intelegerea mai clara a dorintelor clientilor, a etapelor parcurse de acestia atunci cand fac afaceri cu firma ta si perceptia lor relativa la eforturile firmei tale de a veni in intampinarea dorintelor lor sunt puncte foarte importante.
In functie de natura firmei tale, poti afla mai multe despre clientii tai prin urmatoarele activitati:
- vizite la clienti (intreprinse de catre directori si angajati in diverse functii);
- observarea si inregistrarea video/audio a parerilor si reactiilor cumparatorilor care intra in contact cu firma ta;
- convingerea angajatilor sa foloseasca produsul sau serviciul furnizat de firma ta sau de concurenta dupa care sa raporteze daca a fost o experienta usoara si placuta;
- citirea scrisorilor venite din partea cumparatorilor.
Dintre toate metodele de cercetare, grupurile de cercetare ofera potentialul celui mai mare impact.
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.