Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi sau voi? Ce alegeti cand vorbiti cu potentialii clienti?

Tags: companie, prezentare produs, client, adresare directa

Una dintre cele mai des intalnite greseli ale unui intreprinzator care incearca sa gaseasca sponsori sau sa vanda produsul sau unui client care ar putea avea nevoie de el este sa isi prezinte compania, produsul sau serviciile, avantajele folosirii produsului si sa uite complet de omul sau de oamenii veniti la intalnire.

Mai pe romaneste, sa nu uitam sa-l intrebam de sanatate pe omul care se afla in fata noastra. Fiindca discutia nu e despre noi si despre cat de grozavi suntem, ci despre clientul nostru, despre ce isi doreste el, despre problemele pe care le intampina in activitatea sa si despre modul in care isi va imbunatati activitatea apeland la solutiile noastre (firesc, nu trebuie sa uitam nici de noi).

In plus, il transformi pe cel din fata ta in interlocutor activ din ascultator pasiv si ii captezi interesul facandu-l sa isi doreasca sa testeze produsele pe care le prezinti.

Ceea ce oferim noi trebuie sa se indrepte catre ceea ce isi doreste clientul astfel incat legatura dintre cele doua parti sa fie una clara si fireasca. Sa ne concentram, asadar, atentia catre nevoile pe care le au acestia fara sa incepem sa povestim despre cat de grozavi suntem.

Iata cateva exemple:

 "Vei putea sa...",
 "Mai apoi, iti va fi usor sa...",
"Cum ar fi daca ai putea sa...",
"Ceea ce poti face este sa...".

Clientul tau va fi cat se poate de atent pentru ca atunci cand i te adresezi direct reusesti sa ii captezi atentia si sa ii starnesti interesul.

Ai grija la frazele pe care le folosesti de obicei in cadrul unei prezentari si urmareste rezultatele dupa modificarile facute.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 2 comentarii

Rodica Grusea 15-Feb-2013 22:08:40
Dar daca n-am alege sa-i spunem "tu" ... si nici chiar "dumneata", ci i-am spune "DUMNEAVOASTRA"!??
"Dvs. veti putea sa...",
"Mai apoi, va va fi usor sa...",
"Cum ar fi daca ati putea sa...",
"Ceea ce puteti face este sa...".
De cand cu dezvoltarea asta de IT, s-a instaurat si in vanzari o familiaritate fortata, care mie, una, imi apare ca o lipsa de respect fata de mine ca si client. De mai bine de un an primesc lunar SMS-ul "In data de ... TI s-a eliberat factura de telefon in valoare de ..." in loc de "In data de ... VI s-a eliberat factura de telefon in valoare de ...", asa cum primeam inainte. Doar SMS-ul "Plata facturii DVS. a fost inregistrata in contul ..." a ramas neschimbat, ca dovada ca dupa ce platesc banii merit oarece respect! Daca vreau sa cumpar online ceva si trebuie intai sa ma inscriu pe contul lor, primesc invariabil acelasi mesaj: "RODICA, ne bucuram ca ne-ai accesat site-ul ...", desi au numele meu intreg si nimic nu i-ar impiedica sa mi se adreseze respectuos! In astfel de situatii, imi zic ca trebuie sa imi cunosc interesul, sa trec peste astfel de lucruri si sa obtin ce imi doresc de pe site-ul respectiv. Totusi, ma deranjeaza sa mi se spuna pe numele mic, mai ales de catre niste entitati care, pentru mine, nu au chip si reprezentare fizica. Macar sa stiu si eu cu cine ma tutuiesc!
Adrian Popescu 14-Feb-2013 14:14:11
ALEG INTOTDEAUNA SA FIU SINCER CU MINE SI CU EI .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016