Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O afacere cu scop umanitar. De ce castiga in fata competitorilor?
Tags: management si marketing, companii, cauze, donatie, clienti
Un procent din castigurile companiei sunt donate unui scop umanitar. O alta companie este implicata in proiecte care apara mediul. O alta firma a gasit alternative ecologice la ceea ce produc competitorii. Alte brand-uri dezvolta campanii cu impact social pozitiv.
Un procent din castigurile companiei sunt donate unui scop umanitar. O alta companie este implicata in proiecte care apara mediul. O alta firma a gasit alternative ecologice la ceea ce produc competitorii. Alte brand-uri dezvolta campanii cu impact social pozitiv.
Toate aceste exemple de mai sus vor reusi intotdeauna sa castige teren in fata competitorilor care nu fac parte dintr-o astfel de campanie. De retinut ca nu va fi niciodata suficient sa proclamam la rastimpuri ca facem astfel de eforturi, ci sa depunem un efort sincer si consistent in aceasta directie.
Cauzele pe care o companie si le asuma trebuie sa fie sincere si sa corespunda unor valori cu care sa se poata identifica si targetul de clienti ai companiei.
Multi dintre clienti observa aceste masuri pe care decid sa le ia unele companii astfel ca pot observa foarte usor felul in care un brand alege sa se miste in piata. O afacere care functioneaza dupa un principiu care urmareste doar imbogatirea actionarilor nu va reusi sa isi construiasca o relatie de lunga durata cu clientii.
Companiile care promoveaza si sprijina diferite cauze beneficiaza in mod sincer de aprecierea clientilor care vor grabi decizia de achizitie din dorinta de a sprijini aceeasi cauza printr-o donatie inclusa in produsul sau serviciul cumparat.
Scepticismul in aceasta privinta se mentine totusi la cote destul de ridicate, fiind insa contrabalansat de cercetarile pe care din ce in ce mai multi cumparatori aleg sa le faca in ce priveste cauzele pe care companiile sustin ca le sprijina.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.