Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O afacere mai mica, avantaje mai mari. De ce vei fi un antreprenor fara griji!
Tags: management si marketing, afaceri mici, antreprenori, criza, clienti
O afacere mai mica se bucura de numeroase avantaje. Daca obiectivul tau final nu e o companie uriasa care nu o sa iti lase la fel de mult timp pentru viata personala, atunci o afacere mai mica poate fi varianta potrivita pentru tine.
O afacere mai mica se bucura de numeroase avantaje. Daca obiectivul tau final nu e o companie uriasa care nu o sa iti lase la fel de mult timp pentru viata personala, atunci o afacere mai mica poate fi varianta potrivita pentru tine.
De ce un business mai mic, extins numai pe plan local, poate sa aduca mai multe zambete decat griji? Exista cateva avantaje pe care ni le ofera o astfel de afacere, iar cele prezentate mai jos sunt doar cateva dintre acestea:
1. Afacerile locale primesc mai multa atentie.
Nu din partea unei lumi intregi, ci din partea locuitorilor acelui oras sau acelei tari. Consumatorii au invatat sa aprecieze mult mai mult afacerile locale (ganditi-va cat pret punem acum pe produsele autohtone, promovate din ce in ce mai intens). Scapam, incet-incet, de mirajul produselor importate si ne reintoarcem atentia catre cele autohtone.
2. Strategiile de marketing sunt mai ieftine si mai eficiente.
Multi antreprenori care se ocupa de afaceri mici considera ca astazi este mult mai usor sa gestionezi o afacere fata de cum era in urma cu cinci ani. Meritul pare sa revina tocmai instrumentelor de marketing, aplicate cu mult mai multa usurinta si cu rezultate mult mai rapide si eficiente. Daca ne gandim si la beneficiile aduse de social media, situatia actuala devine cu atat mai veridica.
3. Clientii sunt din nou increzatori.
Cei mai multi oameni au continuat sa fie precauti cand vine vorba de cumparaturi, avand inca in memorie criza financiara din anii trecuti. Trebuie mentionat insa ca aceeasi criza a facut ca astazi sa avem de-a face cu niste clienti mult mai pretentiosi si mult mai atenti la calitate.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.