Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pentru a avea clienti fericiti, angajeaza oameni fericiti
Tags: management, clienti fericiti, angajati fericiti, cultura companiei
Oamenii fericiti au abilitatea de a face lucruri extraordinare. Si, in lumea afacerilor, angajatii fericiti echivaleaza cu clienti fericiti, ceea ce e bine si pentru incasari si pentru o cultura pozitiva a companiei.
Oamenii fericiti au abilitatea de a face lucruri extraordinare. Si, in lumea afacerilor, angajatii fericiti echivaleaza cu clienti fericiti, ceea ce e bine si pentru incasari si pentru o cultura pozitiva a companiei.
Multe companii incep dorindu-si sa aiba o cultura pe care competitia sa o invidieze. Vor ca cele mai mari talente sa li se alature, iar acestea sa se simta apoi implicate, dedicate si mandre. Pe masura ce cresc, focalizarea li se ingusteaza si uita adesea ca oamenii pe care ii au sunt factorul care le conduce spre succes.
Liderii excelenti stiu ca fac ce trebuie atunci cand oamenii vin cu placere la munca si sunt membri ai unei echipe cu viziune comuna.
Asta nu se intampla insa peste noapte.
Companiile, mari si mici, trebuie sa se asigure ca fericirea (personala si profesionala) a angajatilor este parte a tesaturii lor. Managerii trebuie sa inteleaga cum munca le permite majoritatii oamenilor sa obtina ceva care ii implineste personal, cu impact asupra moralului, motivatiei si calitatii vietii.
Pentru fiecare angajat in parte, aceasta implinire inseamna ceva diferit. Pentru unii, fericirea vine in urma promovarii sau a abilitatii de a participa la o intalnire importanta. Pentru altii, inseamna sa plece acasa la 5 p.m. pentru a sta mai mult cu copiii.
Este, de asemenea, important sa le amintim angajatilor ca sunt importanti. Fiecare persoana joaca un rol in succesul companiei si, prin urmare, merita recunoasterea pentru faptul ca aduce plusvaloare.
Succesele personale si profesionale trebuie sarbatorite. Fericirea nu este intangibila, ci o componenta vitala a durabilitatii. Daca este pusa in miezul valorilor companiei, angajatii vor deveni oameni cu care iti este drag sa colaborezi. Toti clientii vor spune asta.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.