Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PR de criza. Cum ne descurcam cu publicitatea negativa?
Tags: management si marketing, publicitate negativa, relatii cu clientii, recenzii, promovarea
Se spune ca si publicitatea negativa tot publicitate e. Care sunt insa efectele pe termen lung ale unor situatii pe care nu le gestionam in timp util? Si este intr-adevar publicitate negativa benefica in unele situatii sau aceasta este doar o scuza inventata in unele situatii in care nu s-a reactionat la timp?
Se spune ca si publicitatea negativa tot publicitate e. Care sunt insa efectele pe termen lung ale unor situatii pe care nu le gestionam in timp util? Si este intr-adevar publicitate negativa benefica in unele situatii sau aceasta este doar o scuza inventata in unele situatii in care nu s-a reactionat la timp?
Iata cum ne descurcam cu zvonurile care nu creeaza cea mai buna impresie despre companie si cum reusim sa manageriem eficient o situatie conflictuala:
1. Recenzii si recomandari.
Orice afacere este expusa criticilor, oricat de bine si-ar face treaba. Mediul online faciliteaza promovarea vestilor rele care, stim deja, circula mult mai repede decat cele bune. Pentru cele mai multe companii, viteza informatiei este un lucru bun, insa orice afacere ar trebui sa fie atenta la recenziile care apar in online cu privire la produsele sau serviciile pe care le ofera. Daca incurajam aceste recenzii, iar produsele noastre sunt de buna calitate, promovarea in online va avea numai de castigat.
2. Serviciul de relatii cu clientii.
Reputatia brandului trebuie sa fie un aspect de care fiecare angajat in parte ar trebui sa aiba grija. Orice interactiune cu clientul inseamna pentru acesta din urma o interactiune cu brandul. Asa se face ca orice neintelegere sau nemultumire nu va fi niciodata indreptata impotriva salariatului in cauza, ci impotriva companiei si a brandului.
3. Management-ul publicitatii negative
Publicitatea negativa poate avea mai multe forme: de la recenzii scrise de clienti nemultumiti sau diferite plangeri in online pana la dezvaluirea unei practici lipsite de etica din partea companiei. Pentru cele mai multe companii insa, acest feedback negativ o sa vina din partea clientilor astfel ca vor fi necesare reactii imediate prin care sa venim in intampinarea acestora. Uneori notele prin care compania cere scuze clientului nu sunt suficiente. Unele reduceri sau cadouri pentru a remedia situatia si pentru a-l plasa pe client pe primul loc sunt necesare.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 3 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.