Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Richard Branson: Marimea nu conteaza

Tags: management, richard branson, marimea nu conteaza, brand

Cand spui inovatie, te gandesti la Sillicon Valley, progrese tehnologice si companii cu bugete uriase de cercetare si dezvoltare, asa-i? Adevarul este insa ca pana si companiile cele mai mici, de la un coafor cu un singur scaun sau vanzatorii ambulanti de popcorn, sunt capabile sa propuna idei care capteaza imaginatia clientilor.
Si, cand se intampla asta, sunt pe drumul cel bun pentru a construi un brand grozav.

Desi pare greu sa ne imaginam, Virgin Group a inceput ca o afacere mica ce a avut succes datorita spiritului inovator al echipei formata din cativa studenti acre abia aveau din ce trai. Cu alte cuvinte, stejarul falnic creste dintr-o samanta mica. Nu trebuie sa-ti fie frica de un birou la subsol, atata vreme cat muncesti si ai un ideal.
 
Pentru a construi o afacere de succes, nu trebuie sa inventezi produsul de la zero. Daca poti gasi o utilizare noua a unui produs deja existent sau daca descoperi o zona libera pe piata unde brandurile nu s-au bagat inca si poti oefri imbunatatiri ale produselor care vor fi pe placul clientilor, nu exista niciun motiv pentru care sa nu te arunci in lupta.
 
Radacinile unui brand mare pornesc de la o poveste interesanta si de la construirea unei comunitati in jurul acelei povesti.
 
Tu ce crezi: afacerile mici au un avantaj competitiv? Da-ne de stire in legatura cu parerea ta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016