Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Schimbare de directie in 2016: Google a modificat CPM-ul si pune accentul pe engagement
de Stefan Matei |
Tags: campanii cpm, google advertising, advertiserii, display ad, 2016
Poate ca eficienta e cuvantul care va defini pana la final noul an in care tocmai am pasit. Cu lectiile mai mult sau mai putin invatate din anul incheiat, cu entuziasm fata de planurile pe care le-am trecut pe hartie, cu ganduri bune pentru ceea ce ne dorim sa ni se intample in noul an, vom tine cont si de schimbarile pe care pionii digitali esentiali continua sa le faca.
Poate ca eficienta e cuvantul care va defini pana la final noul an in care tocmai am pasit. Cu lectiile mai mult sau mai putin invatate din anul incheiat, cu entuziasm fata de planurile pe care le-am trecut pe hartie, cu ganduri bune pentru ceea ce ne dorim sa ni se intample in noul an, vom tine cont si de schimbarile pe care pionii digitali esentiali continua sa le faca.
In Display advertising lucrurile se modifica astfel si merg tot in directie eficientei, de la filtrele aplicate pana la o eficientizare a costurilor pe care le suporta advertiserii.
56% dintre bannere si 46% dintre reclamele video nu sunt vazute de utilizatori, iar procentele sunt semnificative. Vizibilitatea e blocata din varii motive, de la o amplasare nefericita pana la un scroll care trimite ad-ul in afara razei de vizibilitate a utilizatorului.
Eforturile specialistilor in advertising au tintit intotdeauna catre o crestere a vizibilitatii a tuturor acestor reclame. Google si-a modificat recent politica si a actualizat toate campaniile CPM catre viewable CPM.
Vizibilitatea devine astfel "noua moneda de schimb in advertising-ul digital", asa cum o numeste chiar Google. GDN (Google Display Network) devine astfel singura platforma media prin intermediul careia advertiserii nu platesc pentru o interactiune decat daca e in mod real vizibila utilizatorului.
Peste jumatate dintre reclame apar pe ecran pentru cel putin o secunda (pentru display ads) si cel putin doua secunde (pentru reclame video), potrivit Google Active View.
In 2015, miliarde de interactiuni au fost filtrate inainte de a fi facturate, deoarece nu au atins aceste standarde.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.