Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Testul suprem pentru orice antreprenor. Poti raspunde sincer la aceste intrebari?
Tags: management si marketing, strategii de marketing, buget, succes, rezultate
Atunci cand vorbim de afacerile mai mici, mai mult nu inseamna neaparat si mai bine. Eforturile de marketing inzecite nu sunt si nu vor fi la indemana unui antreprenor de marketing, insa acest lucru nu ar trebui sa il descurajeze pe acesta.
Atunci cand vorbim de afacerile mai mici, mai mult nu inseamna neaparat si mai bine. Eforturile de marketing inzecite nu sunt si nu vor fi la indemana unui antreprenor de marketing, insa acest lucru nu ar trebui sa il descurajeze pe acesta.
Este, asadar, important sa gasim acele mijloace prin care sa cream consistenta in ceea ce facem cand vorbim de marketing, fara sa demaram nenumarate strategii pe care ulterior sa nu le mai putem controla.
Efectul va fi unul singur: vom ramane fara bani pentru a ne dezvolta mai departe afacerea. Daca deja cheltuiti prea mult din buget pentru marketing si nu vedeti rezultatele pe care vi le doriti, testul de mai jos ar putea sa va demonstreze unde se afla punctul slab al intregului proces.
Pentru cate dintre ipostazele de mai jos am putea adauga "Adevarat" la sfarsit?
1. Nu mi-am concentrat atentia deplina pe cel putin o singura strategie in ultimele trei luni.
2. Lista mea de sarcini aferente marketingului continua sa creasca si testez lucruri noi, insa nu observ niciun rezultat pozitiv.
3. Comunic saptamanal cu cel putin doi sau trei manageri externi de marketing si am angajat cel putin trei in ultimul trimestru.
4. Nu stiu cat am cheltuit pentru marketing in ultimele sase luni, va trebui sa fac niste calcule. O sa dureze destul de mult.
5. Am renuntat la o strategie noua de marketing dupa cercetare fiindca am auzit ca altceva ar functiona mai bine si acum nu stiu ce sa aleg.
6. Nu masor si nu urmaresc activitatea si desfasurarea strategiilor de marketing pe care le aplic.
Daca ne-am identificat cu multe dintre aceste ipostaze, e cat se poate de clar ca va trebui sa reducem numarul directiilor in care ne lansam si depunem eforturile.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.