Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Timpul este bani: Il manageriezi corect?
Tags: management, sfaturi de management, timpul este bani, managementul timpului
In calitate de detinator al unei afaceri mici, monitorizezi atent resursele companiei, inclusiv capitalul, angajatii si facilitatile. Dar la timpul angajatilor tai te-ia gandit? Timpul este dificil de cuantificat si monitorizat si multi antreprenori il trateaza de parca ar fi o resursa nelimitata. Nimic mai departe de adevar.
In calitate de detinator al unei afaceri mici, monitorizezi atent resursele companiei, inclusiv capitalul, angajatii si facilitatile. Dar la timpul angajatilor tai te-ia gandit? Timpul este dificil de cuantificat si monitorizat si multi antreprenori il trateaza de parca ar fi o resursa nelimitata. Nimic mai departe de adevar.
Un studiu recent a descoperit ca doar 9 % dintre directori sunt „foarte satisfacuti” cu modul in acre timpul angajatilor este alocat. In plus, aproape jumatate au spus ca alocarea actuala a timpului nu se aliniaza cu obiectivele companiei. Si orice angajat poate sa spuna ca mult prea mult din timpul companiei este consumat pe trivialitati, cum ar fi raspunsurile la emailuri sau participarea la sedinte inutile.
Managementul eficient al timpului este esential pentru productivitate si profitabilitate. Deci cum il imbunatatesti? Nu este suficient sa le spui angajatilor sa fie mai atenti. Creeaza in schimb o cultura corporationala care sprijina managementul eficient la timpului de-a lungul intregii organizatii.
Confidentialitatea angajatului
Multitaskingul este un cuvant foarte zornaitor in lumea business. Se asteapta de la angajati sa fie in masura sa jongleze cu mai multe sarcini odata. Asa ca managerii isi incarca agendele de lucru cu diferite proiecte, sedinte si activitati.
In orice caz, studiile arata ca multitaskingul este ineficient. De fapt, cercetatorii de la Stanford spun ca cei care fac multitasking au abilitati organizationale precare, se lasa distrasi usor si nu se pot concentra.
Daca nu multitaskingul este cheia managementul eficient al timpului, atunci ce este?
Raspunsul este fluiditatea, atunci cand intri fara efort intr-o stare de intensa concentrare asupra sarcinii curente. Atunci esti cel mai productiv.
Pentru a-si imbunatati productivitatea, angajatorii trebuie sa faca tot ce pot ca angajatii sa intre in starea fluida. Ceea ce inseamna ca trebuie sa mentina un mediu de tacere si confidentialitate. Oricand este posibil, managerii trebuie sa evite sa-si incarce angajatii cu multe sarcini si sa-i lase sa beneficieze de pe urma faptului ca lucreaza in spatiul lor, si nu intr-un stup.
Mai putine sedinte, dar mai eficiente
O intalnire obisnuita inghite timp valoros si intrerupe fluiditatea, generand in schimb foarte putine rezultate semnificative.
Intalnirile trebuie sa aiba un scop precis: sa se ia o decizie pentru a rezolva o problema. Trebuie sa existe o agenda clara a temelor de abordat si a timpului alocat fiecareia in parte.
Daca sedinta are scop informativ, alege sa trimiti un email. Multe intalniri pot fi si optionale.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.