Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei sa castigi loialitatea clientilor tai? Iata top 3 strategii!
Tags: clienti loiali, loialitate clienti, loializare clienti
Clientii loiali reprezinta cele mai valoroase elemente pentru o afacere in dezvoltare, dupa angajati. Si o spunem pentru ca fara angajati, nu ar exista nici clienti si nici profit, desigur!
Clientii loiali reprezinta cele mai valoroase elemente pentru o afacere in dezvoltare, dupa angajati. Si o spunem pentru ca fara angajati, nu ar exista nici clienti si nici profit, desigur!
1. Oferim calitate, inainte de toate! Calitatea trebuie sa fie prioritatea noastra numarul 1. Si asta pentru ca fara calitate, nu vor exista nici profituri. De la prima sesiune de cumparaturi, clientii vor realiza cu ce fel de companie au de-a face. Mai mult, nu doar ca se vor opri din cumparaturi, ci vor duce vorba mai departe catre alti potentiali clienti. Imaginati-va cati bani pierdeti pentru ca promovati produse slabe din punct de vedere calitativ.
2. Ne tinem promisiunile fata de clientii nostri! Daca am promis faptul ca produsele noastre detin un anumit nivel de calitate, daca am promis sa oferim cele mai bune preturi de pe piata, daca am promis sa ii tinem la curent cu cele mai noi si profitabile oferte, este esential sa o si facem. Si atunci cand este posibil, este vital sa ne si depasim promisiunile. Nimic nu se compara cu un brand care promite putin si ofera mult!
3. Ne tratam clientii cu respect si le dovedim ca sunt valorosi pentru companiile si firmele noastre. Este esential sa le demonstram ca depunem toate eforturile pentru a le oferi produse si servicii de calitate, la preturi corecte si de catre angajati motivati.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.