Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Weheartit.com trece la reclame platite
Tags: weheartit.com, reclame, imagini, utilizatori, loialitate, test
Reteaua sociala bazata numai pe imagini, We Heart It, inrudita cu Pinterest-ul, dar cu o istorie putin mai mare, si-a creat de-a lungul timpului o baza de utilizatori formata in proportie de 80% doar din adolescentii.
Reteaua sociala bazata numai pe imagini, We Heart It, inrudita cu Pinterest-ul, dar cu o istorie putin mai mare, si-a creat de-a lungul timpului o baza de utilizatori formata in proportie de 80% doar din adolescentii.
Fanii sunt atat de loiali incat multi dintre ei au scris pe Facebook ca lucreaza la Weheartit.com, desi in realitate site-ul are doar 25 de angajati.
Reteaua se apropie de aproximativ 30 de milioane de utilizatori activi pe luna, astfel ca recent compania a decis sa supuna aceasta loialitate unui test. Ati ghicit, e vorba de reclame care vor fi afisate pe site.
Acestea vor fi targetate si vor fi afisate incepand de saptamana aceasta, facand trimitere la branduri precum Old Navy sau Hollister. Chiar daca unele bannere aduceau venituri companiei, e prima data cand reclame pentru astfel de branduri sunt adaugate pe site. Reclamele vor aparea atat in fluxul de noutati de pe site, cat si pe mobil.
Reclamele vor fi similare imaginilor pe care utilizatorii deja le posteaza, obiectivul principal fiind ca acestea sa nu strice design-ul site-ului si sa ii deranjeze pe utilizatori.
Primul test va fi facut cu un singur brand, urmand ca si alte companii sa isi deruleze anunturile pe site in urmatoarele saptamani.
Autor: Mihai Georgescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.25
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.