Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum te Ajuta Optimizarea SEO Pentru Magazinul Tau Online
Daca nu esti prezent pe internet, nu existi, spune o zicala deja cunoscuta, iar substratul ei este oarecum adevarat. Majoritatea afacerilor s-au mutat in prezent in mediul online, iar concurenta mare determina adesea nevoia de a te delimita in fata companiilor care vand produse sau servicii similare cu cele pe care le oferi tu.
Din acest motiv, optimizarea SEO a site-urilor a devenit o necesitate, asa ca te invitam sa afli cum te ajuta aceasta daca ai un magazin online.
Pentru a putea ajunge in vizorul clientilor, adica pe prima pagina a clasamentului Google si mai ales daca vrei sa obtii trafic organic si implicit conversii, atunci vei avea nevoie de optimizare SEO pentru magazinele online. Acest lucru presupune realizarea unei serii de etape de optimizare, iar in acest proces s-ar putea sa ai nevoie, de asemenea, si de ajutorul unei agentii specializate in domeniul SEO.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand te ocupi de optimizarea SEO a unui magazin online?
Practicile SEO au evoluat foarte mult in ultimii ani, iar din acest motiv este important sa fii foarte atent la elementele care intra in componenta procesului de optimizare. Pentru a realiza o buna optimizare a magazinului tau online va trebui sa fii atent la urmatoarele detalii:
Gasirea cuvintelor cheie potrivite te ajuta sa ajungi mai usor la clienti
Keyword research este unul dintre principalele aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere daca vrei ca oferta ta sa intalneasca cerintele utilizatorilor. Pentru ca optimizarea sa aiba efect, este nevoie sa alegi acele cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta, astfel incat continutul site-ului tau sa fie cat mai bine pozitionat in SERP.
Dupa intentia de cumparare cuvintele cheie pot fi:
- cuvinte cheie navigationale
- cuvinte cheie informationale
- cuvinte cheie tranzactionale
- cuvinte cheie comerciale
- cuvinte cheie locale
Cele mai utilizate tipuri de cuvinte cheie sunt cele de tip short term, cunoscute si sub numele de cuvinte cheie head terms, cu unul sau doua cuvinte relevante pentru un business. Pe de alta parte insa, mai pot fi folosite si cuvintele cheie midterms si long tail keywords, fiecare aducand beneficii la nivel de cautare online.
Cuvintele de tip midterms sunt cuvinte cheie cu volum mediu de cautari, in timp ce long tail keywords se refera la cautari specifice, mai potrivite intentiei de cautare. Aceste din urma cuvinte cheie sunt caracterizate in general de o concurenta mai mica, tocmai prin prisma faptului ca definesc cautari specifice, pe caracteristici particulare ale produselor si serviciilor.
Cum gasesti cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta?
Primul pas in gasirea celor mai potrivite cuvinte cheie este sa colaborezi cu un specialist SEO. Desi pare a fi un cliseu de marketing, in realitate, ajutorul specializat te ajuta sa gasesti mai usor cuvintele cheie potrivite si sa intelegi indeaproape comportamentul utilizatorilor.
Pentru a gasi cuvintele cheie potrivite pentru tine ai la indemana si o multitudine de tool-uri, iar unul dintre acestea este Google Keyword Planner. Acest instrument poate fi folosit pentru keyword research, mai ales daca esti la inceput si vrei sa afli in prima faza care sunt cele mai comune cuvinte cheie pe care te poti axa.
De asemenea, instrumente precum Ahrefs sau Ubersuggest pot fi deosebit de bune, in special daca doresti o aprofundare a cercetarii si o detaliere a performantelor cuvintelor cheie sugerate.
SEO on page este un mod bun de obtine o pozitie mai buna in clasamentul Google
Optimizarea on-page te ajuta sa targetezi mai bine utilizatorii si nevoile acestora, drept pentru care este nevoie sa oferi atentie optimizarii la nivel de:
- titluri
- descrieri de produse
- imagini (nume si etichete)
- titlu meta si meta descrieri
- URL-uri
Desi aceste lucruri sunt mai putin vizibile pentru clienti, ele sunt deosebit de importante pentru motoarele de cautare. De aceea, trebuie sa te ocupi de optimizarea lor, astfel incat motoarele de cautare sa te poata pozitiona cat mai bine in clasament.
Nu uita, de asemenea, si de arhitectura site-ului, deoarece acesta va trebui sa aiba o structura cat mai aerisita si cat mai dedicata nevoilor utilizatorilor. Arhitectura site-ului trebuie sa aiba in vedere realizarea corecta a ierarhiei categoriilor, a produselor si a postarilor, dar si aspectul final al landing page-urilor si al paginilor de continut in care poate naviga utilizatorul.
Optimizarea pentru dispozitive mobile creste sansele de vanzari
Acest aspect este foarte important in contextul dezvoltarii constante a pietei dispozitivelor mobile. Cercetarile arata ca utilizatorii nu respecta tipare de cumparare, pentru ca utilizarea dispozitivelor mobile le permite realizarea comenzilor in orice moment din zi sau noapte, din birou sau din confortul casei, chiar din pat.
In acelasi context va trebui sa ai in vedere viteza de incarcare a paginilor, deoarece acest lucru este important atat in interactiunea cu clientii, cat si in ceea ce priveste felul in care site-ul tau este perceput de catre motoarele de cautare.
Continutul postat pe blog este cea mai buna carte de vizita
Blogul este o modalitate excelenta de a te promova si de a ajunge deopotriva in atentia utilizatorilor. Blogul poate raspunde la intrebarile informationale, insa in acelasi timp, prin intermediul ancorelor poate conduce si catre raspunsurile utilizatorilor la intentia clara de cumparare.
Va trebui sa ai in vedere si frecventa publicarii materialelor, deoarece motoarele de cautare pun mare accent pe acest aspect. De asemenea, si valoarea continutului este importanta pentru ca atata vreme cat oferi continut valoros si informativ, vei putea atrage atentia utilizatorilor asupra produselor tale.
Articolele de blog sunt in cea mai mare parte despre specificitate, iar acest lucru iti permite sa tratezi subiectele pe larg, pe rand, astfel incat acestea sa fie informative si calitative. Cea mai mare parte a traficului organic vine in site-ul tau prin intermediului blogului, asa ca nu ar trebui sa negi importanta acestuia sau sa o tratezi cu dezinteres.
Strategiile de link building ajuta cresterea prin interconectare
Interconectarea intre site-uri este deosebit de importanta in mediul online, pentru ca sursele externe care te mentioneaza si fac referire la tine pot influenta felul in care esti vazut de catre utilizatori si de catre motoarele de cautare.
Pe scurt, precum in viata reala, cu cat mai mult discuta persoanele straine despre tine, cu atat devii mai cunoscut, iar lumea va tinde sa se intereseze cu privire la tine. Si in cazul unei afaceri vorbim despre acelasi model, notorietatea crescand cu cat site-urile externe legate la site-ul tau au o autoritate mai mare.
Fiecare dintre aceste elemente sunt deosebit de importante pentru site-ul tau, pentru afacerea ta si pentru cresterea pozitiei in clasamentul motoarelor de cautare. Realizata in mod corect, strategia de optimizare poate fi un succes si te poate ajuta sa cresti din ce in ce mai mult, consolidandu-ti, de asemenea, si pozitia in piata de profil.
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.