Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Patrunde in Lumea Marketingului si Invata sa Vinzi Intr-un Mod smart!
Marketingul reprezinta activitatea prin care se creeaza, se comunica, se livreaza si se schimba oferte care au rolul de a aduce valoare pentru potentialii clienti, parteneri, consumatori. Marketingul inseamna atragerea celor mai buni clienti, dar si gestionarea relatiei cu acestia in cel mai profitabil mod, astfel incat sa asiguri statornicie colaborarii dintre parti.
Asadar, marketingul inseamna vanzare facuta la cel mai inalt nivel de profesionalism, o impletire echilibrata intre notiunile de psihologie si cunoasterea pietei in care activezi.
Invata cum sa ajuti un produs sa se vanda singur
Marketingul detine tainele care te vor ajuta sa intelegi nevoile clientului tau, astfel incat produsul oferit de tine sa aiba capacitatea de a se vinde singur. Pentru a ajunge la acest stadiu de profesionalism si pentru a-ti asigura calea spre succes in vanzari, va trebui sa tii cont de cateva aspecte.
Trebuie sa localizezi foarte bine potentialii clienti si sa descoperi care sunt nevoile lor si lucrurile de care le pasa. Cu cat vei detine mai multe informatii despre client, cu atat vei creiona mai usor specificul nevoilor lui, putand astfel sa vii in intampinarea acestora. Te vei incadra in market research, o etapa absolut esentiala atunci cand vizezi succesul si cand vrei sa vinzi.
Vei patrunde intr-o zona foarte ampla care te va ajuta sa colectezi datele de care ai nevoie. Chestionare online, studierea anumitor grupuri de oameni cu interese comune, interviurile, date demografice, tendinte in materie de cumparaturi, venituri, ocupatii, hobby-uri, toate pot reprezenta pentru tine o baza impresionanta care va furniza date esentiale in vederea descoperirii mediului in care produsul sau serviciul oferite de tine vor avea impact si vor trezi interes.
Mixul de marketing
Cei patru P reprezinta un concept denumit mixul de marketing, care cuprinde produsul, pretul, plasarea si promovarea. Cei patru P inseamna angrenarea tuturor resurseor de marketing in varii modalitati si combinatii, astfel incat sa obtii cele mai bune rezultate pe piata vizata ca fiind tinta.
In acest mod, cunoscandu-ti foarte bine produsul si avand incredere in el, stabilind un pret concret, modul in care il vei livra catre client si metodele prin care il vei promova, vei stabili baza planului tau de marketing.
Tipuri de marketing
Odata cu evolutia tehnologica, dar si cu dezvoltarea pietei de desfacere si cu sporirea interesului catre domenii din ce in ce mai variate si complexe, s-au dezvoltat o multitudine de tipuri de marketing.
Cele doua tipologii care se creioneaza pregnant in materie de marketing sunt marketingul traditional si cel digital. Marketingul traditional (offline) inca prezinta mult interes in ceea ce priveste activitatile de business. aceasta tipologie reprezinta abordarea traditionala , in care sunt incluse materiale tiparite, vanzarea door-to-door, promovarea la TV si la radio, participarea la targuri, expozitii si evenimente de profil. Este tipologia de marketing care inca da roade, desi prezinta si dezavantaje ce constau intr-o lipsa de flexibilitate, in costuri mari si intr-un consum masiv de energie si timp.
Marketingul digital (online) a aparut ca urmare fireasca a dezvoltarii tehnologiei si a aparitiei internetului. acest palier cuprinde o serie de tipuri de marketing, dintre care pot fi amintite social media marketing, specifica aplicatiilor de tip retele sociale, content marketing, respectiv publicarea de continut in mediul online, SEO, o optimizare a continutului prin diferite proceduri, e-mail marketing, respectiv comunicarea prin e-mail, marketingul afiliat, adica comercializarea unui produs prin intermediul unei alte companii si SEM search engine marketing, o detectare rapida de catre motoarele de cautare sau influencer marketing - folosirea unei imagini publice in promovarea unui produs sau serviciu.
Cel mai mare avantaj pe care il detine marketingul digital este reprezentat de colectarea si utilizarea unui volum foarte mare de date de utilizator, o piata extrem de ampla, pregatita sa ofere informatii concrete despre profilul clientilor.
Cum sa patrunzi tainele marketingului
Accesand https://www.books-express.ro/carti/business-vanzari-si-marketing/kjs ai posibilitatea de a te familiariza cu cele mai bune tehnici prin care poti descoperi caile de comunicare dintre oferta ta si cererea pietei.
Carti precum Permission Marketing sau the Psychology Influence of Persuasion, te vor ajuta sa descifrezi mecanismele psihologice care stau la baza preferintelor clientilor pentru anumite tipuri de produse, date care te vor ajuta sa vii cu usurinta in intampinarea nevoilor acestora.
The 22 Immutable Laws of Marketing este cartea care nu ar trebui sa lipseasca din lectura ta, atunci cand vrei sa patrunzi toate tainele marketingului si cand tintesti succesul vanzarilor tale.
Good Strategy, Bad Strategy te va ajuta sa poti dezvolta strategii elaborate si echilibrate prin care poti stabili puntea dintre tine si client.
Vanzare sau marketing
Desi transmit acelasi mesaj, vanzarea si marketingul sunt doua notiuni diferite. Vanzarea presupune doar procesul prin care se vinde un produs clientului. Marketingul, in schimb, presupune crearea notorietatii unui produs, stabilirea pretului corect, crearea audientei si strangerea permanenta de date. astfel, marketingul reprezinta o adevarata strategie, prin care se asigura vanzarea unui produs.
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.