Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Print-ul moare incet si sigur: Bugetele de publicitate s-au redus drastic
Tags: publicitate print, declin print, publicitate ziare
Criza indelungata si din ce in ce mai acuta, online-ul ce face tot mai mult ochi dulci investitorilor contribuie din plin la declinul unui tip vechi de publicitate: publicitatea print.
Criza indelungata si din ce in ce mai acuta, online-ul ce face tot mai mult ochi dulci investitorilor contribuie din plin la declinul unui tip vechi de publicitate: publicitatea print.
Forbes Romania estimeaza ca bugetul net este se ridica undeva la 2,5 milioane de euro.
O suma foarte mica, care justifica cumva inchiderea a zeci de publicatii locale in 2012. Bugetele de publicitate s-au redus drastic pentru presa din provincie, chiar daca a fost an electoral si toata lumea s-ar fi asteptat la incasari mai generoase din publicitatea politica.
Pe primul loc in topul volumelor de publicitate obtinute si calculate pe baza tarifelor-list de publicitate se afla ziarul craiovean „Gazeta de Sud” (7.546 de insertii). Pe locurile urmatoare s-au plasat „Informatia zilei” din Satu Mare (5.401 reclame), „Ziarul de Iasi” (8.538) si Transilvania Expres (3.535). Ziarul galatean „Viata libera” a publicat 7.083 de machete publicitare.
De asemenea, ziarul „Unirea” din Alba Iulia a vandut cele mai multe machete publicitare, 10.316, insa preturile de lista au fost mai mici decat ale altor ziare din locale.
In acest context si in asteptarea unui an inca si mai dificil din punct de vedere economic este de asteptat ca declinul presei tiparite locale sa continue, inregistrandu-se noi inchideri de ziare si noi taieri de bugete de publicitate.
Principalele ziare locale au publicat 74.879 de machete publicitare, in 11 luni ale anului 2012, conform datelor Alfa Cont, iar O suma foarte mica, care justifica cumva inchiderea a zeci de publicatii locale in 2012. Bugetele de publicitate s-au redus drastic pentru presa din provincie, chiar daca a fost an electoral si toata lumea s-ar fi asteptat la incasari mai generoase din publicitatea politica.
Pe primul loc in topul volumelor de publicitate obtinute si calculate pe baza tarifelor-list de publicitate se afla ziarul craiovean „Gazeta de Sud” (7.546 de insertii). Pe locurile urmatoare s-au plasat „Informatia zilei” din Satu Mare (5.401 reclame), „Ziarul de Iasi” (8.538) si Transilvania Expres (3.535). Ziarul galatean „Viata libera” a publicat 7.083 de machete publicitare.
De asemenea, ziarul „Unirea” din Alba Iulia a vandut cele mai multe machete publicitare, 10.316, insa preturile de lista au fost mai mici decat ale altor ziare din locale.
In acest context si in asteptarea unui an inca si mai dificil din punct de vedere economic este de asteptat ca declinul presei tiparite locale sa continue, inregistrandu-se noi inchideri de ziare si noi taieri de bugete de publicitate.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.