Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri de remediere a greselilor in social media

Tags: greseli in social media, retele de socializare, brand, greseli, remedierea greselilor, gafe in social media, jocurile olimpice

Oricine poate face gafe pe retelele de socializare, chiar si atletii olimpici. Jocurile Olimpice au debutat saptamana trecuta si, de atunci, cativa sportivi, printre care o saritoare de triplu salt din Grecia, au fost exclusi din echipele lor din cauza unor tweet-uri jignitoare.
Putem invata ceva in materie de social media chiar si de la sportivii olimpici. Iata trei sfaturi utile propuse de expertul in social media Scott Stratten, fondatorul companiei de consultanta in marketing Un-Marketing.
 
1. Angajatii trebuie sa stie ca activitatea lor din social media este importanta
Nu spune nimeni ca nu ar trebui sa ne distram atunci cand folosim retelele de socializare. Insa managerii si angajatii ar trebui sa fie constienti de faptul ca modul in care socializeaza in mediul online, fie prin intermediul profilului de brand, fie pe profilul personal, reflecta imaginea brandului.
 
Angajatii ar trebui sa primeasca o instiintare cu privire la lucrurile acceptabile si cele inacceptabile din social media. Este important ca acestia sa stie ca pot schimba imaginea brandului in mai putin de 140 de caractere si ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte sa posteze un tweet sau un status pe Facebook.
 
2. Trebuie sa existe un plan de actiune in cazul greselilor in social media
Sportivii olimpici au fost eliminati din echipa deoarece au postat un tweet incriminator. Un manager nu ar trebui neaparat sa concedieze un angajat care a facut o greseala in social media, dar ar trebui sa existe anumite consecinte pentru astfel de comportamente. Managerii ar trebui sa trateze fiecare caz in mod diferit, adica ar trebui sa se faca distinctie intre gravitatea greselilor.
 
3.  Actioneaza rapid pentru a repara situatia
Nu astepta prea mult pana sa iti ceri scuze online sau pana sa recunosti greseala. In social media, oamenii se asteapta sa le raspunzi in cateva ore maxim, nu in cateva zile sau saptamani.
 
Orice greseala ar trebui privita ca o posibilitate de a schimba perceptia consumatorilor, nu trebuie sa te ascunzi in spatele unor vorbe goale sau a unui comunicat de presa. Nu poti schimba faptul ca greseala a avut loc, insa poti controla modul in care reactionezi. Recunoaste greselile, cere-ti scuze si spune-le fanilor ce vei face in continuare pentru remedierea situatiei. Oamenii sunt dispusi sa ierte daca iti ceri scuze in mod sincer.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016