Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Apartine social media doar utilizatorilor, nu si brandurilor? Dezbatere.
Tags: social media, branduri, companii social media, social media marketing
MarketingProfs.com a lansat saptamana aceasta o dezbatere in privinta spatiului ocupat de social media in online prin prisma strategiilor adoptate de companii pentru patrunderea in acest segment.
MarketingProfs.com a lansat saptamana aceasta o dezbatere in privinta spatiului ocupat de social media in online prin prisma strategiilor adoptate de companii pentru patrunderea in acest segment.
In urma unor studii, site-ul de specialitate a anuntat ca, in vreme ce companiile investesc timp si bani pentru a ajunge la cumparatori prin intermediul instrumentelor si retelelor de socializare, circa 60% dintre cetatenii americani supusi studiului au declarat ca nu vor sa aiba de-a face cu produse sau branduri in sectorul de social media.
Studiul a fost unul cat se poate de cuprinzator (colectand date din 60 de tari) si a aratat ca cei care traiesc in mijlocul unor piete dezvoltate sunt cei mai reticenti atunci cand vine vorba de invadarea spatiului de social media de catre branduri.
In schimb, doar cei din tarile cu piete in curs de dezvoltare sunt mai putin vehementi cand vine vorba de aceasta disputa. In pietele deja dezvoltate, 25% dintre respondenti vad retelele de socializare si ca pe niste medii in care pot cumpara un produs. In pietele cu o dezvoltare rapida, acest procent ajunge pana la 48%. In India, acelasi sector de respondenti ajunge pana la 59%.
Care considerati ca este situatia actuala in online-ul din Romania?
In mod cert, ar fi prea devreme sa spunem ca suntem agasati de ofertele companiilor in social media, dar este acest moment departe? O sa ne faca placere sa ne facem cumparaturile direct de pe Facebook sau sa ne trezim cu pop-up-uri cand vom dori sa trimitem un tweet?
Astept cu interes opiniile voastre in legatura cu aceasta tema.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Brandurile si social media: 10 pacate capitale
Prezicerile publicitarilor pentru 2012
5 lectii de marketing de la Justin Bieber: Cum sa fii dragastos cu audienta (a se citi clientii)
Promovarea excesiva: greseala fatala in social media
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni