Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Masoara traficul din social media prin 5 metode usoare
Tags: trafic, social media, rata de conversie, oferte facebook, clienti
Traficul din social media este cat se poate de esential, iar a urmari in ce mod este acesta influentat de actiunile noastre, precum si care sunt canalele cele mai potrivite pentru afacerea noastra ar trebui sa fie o activitate zilnica.
Traficul din social media este cat se poate de esential, iar a urmari in ce mod este acesta influentat de actiunile noastre, precum si care sunt canalele cele mai potrivite pentru afacerea noastra ar trebui sa fie o activitate zilnica.
Iata cele mai simple 5 metode prin care putem urmari traficul care vine din social media:
1. Cupoane si oferte
Atunci cand cream oferte special pentru Facebook, ne va fi foarte usor sa ne dam seama cat de bine au functionat acestea si care este rata de raspuns deoarece vom sti ca fiecare cupon folosit e unul dintre cele oferite pe Facebook. Un astfel de sistem ne ajuta sa ne dam seama de cat de mari sunt uneori diferentele intre oameni care isi confirma prezenta pe Facebook la un eveniment si cei care participa efectiv in ziua evenimentului.
2. Apeluri telefonice
O alta metoda simpla e aceea de a furniza un anumit numar de telefon numai in retelele de socializare pentru a verifica in mod aproximativ cati oameni apeleaza la acel contact asadar cati oameni activi intr-o retea de socializare sunt interesati si de produsele sau serviciile afacerii tale.
3. Rata de conversie
Unul dintre noile instrumente pe care le pune la dispozitie Facebook este cel de masurare a ratei de conversie. Astfel, cei din vanzari pot urmari comportamentul celor care dau click pe un anunt si care ajung ulterior pe un site fie doar in vizita, fie pentru a se inregistra sau pentru a cumpara.
4. Google Analytics
Chiar daca rapoartele incluse in Google Analytics nu-ti vor arata ce cumpara clientii, vei putea vedea ce trafic vine dinspre Facebook, Pinterest sau Twitter.
5. Retrospectiva zilei
O alta varianta de calcul a ratei de conversie este cea prin care observi vanzarile care au crescut datorita retelelor de socializare. De exemplu, intr-o singura zi vanzarile pot creste daca anunti o anumita oferta pe una dintre retelele de socializare.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre trafic
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.