Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie sa respecti in vanzari

de Alex Dinu
Tags: training vanzari, vanzari, marketing, strategii vanzari

Mai jos aveti reguli in vanzari pe care participantii la cursurile mele le-au descoperit singuri in timpul trainingului respectiv. Un training de vanzari adevarat te ajuta sa descoperi singur ceea ce trebuie sa pui in aplicare pentru a vinde mai BINE. Acestea sunt "reguli" sunt preluate de la participantii Workshopului Excelentei in Vanzari, ajuns la a VI-a editie.

1.    Sa nu mai folosesc “ NU “.
2.    Sa ma temperez in timpul negocierii, sa nu ma mai grabesc.
3.    Oamenii cumpara de la oameni.
4.    Fara clienti, noi nu existam.
5.    Etica in afaceri este un lucru esential al omului de vanzari.
6.    Cand vreau sa obtin rezultate pozitive trebuie sa gandesc pozitiv.
7.    Trebuie sa comunic pe intelesul tuturor.
8.    Omul de vanzari este ferm, hotarat, sigur pe el.
9.    Adapteaza-te clientului.
10.    Incearca sa asculti mai mult decat sa vorbesti.
11.    Sa ma documentez mai bine referitor la profilul companiei si al omului cu care ma intalnesc.
12.    Sa organizez/reorganizez procesul de follow up.
13.    Voi evita pe cat posibil cuvintele si expresiile negative.
14.    Documentarea, cunoasterea produsului, a nevoilor clientului este primordiala pentru a face o propunere cat mai avantajoasa clientului.
16.    Voi face prospectare inaintea ofertarii.
17.    Ma voi inregistra, voi lua pe cineva cu mine la intalniri, pentru a putea obtine feddback.
18.    Voi incerca sa pun intrebari mai multe,
19.    Voi cere testimoniale si recomandari.
20.    Voi crea relatii cu clientii mei.
21.    Voi prezenta atat caracteristicile produsului, dar mai ales beneficiile si avantajele pe care aceste le aduce clientului.
22.    Clientul are intotdeauna dreptate.
23.    Folosirea metodei AIDA: Atentie, Interes, Dorinta, Actiune
24.    Voi urma pasii unei vanzari asa cum trebuie: Prospectare, Calificare, Investigatie, Ofertare, Incheiere si mai ales FOLLOW UP
25.    Imi voi surprinde clientii prin ORIGINALITATE.
26.    Voi avea incredere in MINE, in FIRMA si IN CEEA CE VAND.
27.    Trebuie sa plec la drum plin de OPTIMISM si POZITIVISM.
28.    Intotdeauna trebuie ca prima oara sa captez atentia clientilor.
29.    Voi acorda o importanta sporia limbajului trupului:mimica, gestica.
30.    Voi cere intotdeauna FEEDBACK.
31.    Tonul trebuie sa fie ferm, ritmul sustinut, adaptat clientului, volumul moderat si adaptat conditiilor.
32.    Atentie la DETALII, la CERINTELE si NEVOILE clientilor.
33.    Promptitudine in inaintarea ofertelor promise.
34.    Calificarea prospectilor este primordiala pentru derularea procesului de vanzare.
35    Beneficiile VAND. Voi vinde BENEFICII clientilor mei.
36   Voi accentua perioada de documentare, de pregatire a vanzarii.
37.   Imi voi stabili obiective SMART.
38.   Voi stabili echipei de vanzari obiective clare si precise.
39.  Vanzarea voi incerca sa o duc mereu inspre “inchidere”.
40.   O sa adresez mai multe intrebari ca sa aflu mai multe informatii.
41.   Voi pune accentul pe cuvintele cheie.
42.   Voi contacta persoanele carora le-am vandut pentru a face follow up, pentru a ideintifica noi oportunitati.
43.   Voi incerca sa simplific procedurile de lucru cu clientii, pasii de achizitionare al produselor.
44.    Ma voi implica in optimizarea promovarii online.
45.    Voi mari mereu si mereu baza de date.
46.    Imi voi schimba atitudinea intr-una de invingator,.
47.    Imi voi face si voi utiliza conturi pe toate retelele de socializare: facebook, linkedIn, keypeople, twitter.
48.   Voi strange si voi promova testimonialele clientilor mei.
49.  Nu voi mai intrerupe clientii in timpul convorbirilor.
50.  Voi fi perseverent in tot ceea ce fac.
51.   Voi fi plin de optimism zi de zi. Optimismul si pozitivismul imi aduc lucruri pozitive in tot ceea ce fac.
52.   Voi descoperi, voi asculta si voi nota nevoile clientilor mei.
53.   Ma voi documenta mult mai mult in privinta vanzarilor, marketingului, a produselor pe care le vand, a companiei pe care o reprezint, a concurentei.
54.   Voi asculta mai mult clientii si ii voi asculta activ.
55.    Voi fi mult mai hotarat si mai impunator.
56.    Voi organiza baza de date cu potentialii clienti.
57    Voi finaliza toate negocierile. Le voi cere clientilor sa comande.
58..    Voi participa la toate seminariile, conferintele pentru networking.
59.    Voi fi mult mai atent la scrierea emailurilor.
60.    Voi face schimb de informatii si de experienta cu colegii mei

Participa si tu la cel mai bun training in vanzari: workshopvanzari.rs.ro

www.alexdinu.ro
Autor: Alex Dinu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016