Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce inseamna opt-in
Tags: e-mail marketing, opt-in, opt-out, abonati, succes
In lumea e-mail marketing-ului, termenul de "opt-in" inseamna abonare. Cu alte cuvinte, abonatii isi dau acordul pentru a primi mesaje din partea companiei respective. Opusul sau este "out-put", dezabonare. In ce priveste primul termen, orice specialist in marketing stie ca succesul marketing-ului online se bazeaza pe o lista ampla de e-mailuri de tip opt-in.
In lumea e-mail marketing-ului, termenul de "opt-in" inseamna abonare. Cu alte cuvinte, abonatii isi dau acordul pentru a primi mesaje din partea companiei respective. Opusul sau este "out-put", dezabonare. In ce priveste primul termen, orice specialist in marketing stie ca succesul marketing-ului online se bazeaza pe o lista ampla de e-mailuri de tip opt-in.
Exista doua proceduri care pot fi folosite de un abonat cand se inscrie sa primeasca mesajele de marketing: opt-in simplu sau dublu.
Opt-in simplu este abonarea prin care o persoana isi da adresa de mail pentru a primi mesaje din partea companiei dumneavoastra. Opt-in dublu include pasul amintit anterior, dar abonatul primeste si un email cu un link de confirmare pe care trebuie sa dea clic, pentru a finaliza inregistrarea.
Opt-in-ul dublu nu este reglementata in niciun fel, dar este considerat cea mai buna practica, caci elimina riscul ca o persoana sa fie inregistrata de un tert. In acelasi timp, instruindu-l pe abonat sa trimita un email de confirmare, il poate face pe acesta sa recupereze email-ul dumneavoastra din dosarul de "junk", unde se prea poate sa fi ajuns din cauza filtrului spam.
Optiunea de opt-out trebuie sa permita ca persoana receptoare a mesajului sa poata raspunda direct si usor la acesta, pentru a bloca o viitoare comunicare. Persoanele trebuie sa poata sa se dezaboneze oricand doresc.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.