Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum gandesti o campanie de email marketing pentru rezultate surprinzatoare? Iti spunem noi ...
Tags: afacere, email marketing, campanii de email marketing, strategii email marketing, succes email marketing
Ce credeau multi experti ca nu va mai avea succes prea mult timp, deja incepe sa ne atraga si mai mult atentia si totul pentru ca rezultatele sunt, uneori, exceptionale. Este vorba despre strategiile de email marketing, strategii care iti pot aduce in unele luni incasari care te trimit in cel mai frumos loc din paradis.
Ce credeau multi experti ca nu va mai avea succes prea mult timp, deja incepe sa ne atraga si mai mult atentia si totul pentru ca rezultatele sunt, uneori, exceptionale. Este vorba despre strategiile de email marketing, strategii care iti pot aduce in unele luni incasari care te trimit in cel mai frumos loc din paradis.
1. Platiti-va angajatii in mod corect si oferiti-le bonusuri de performanta. Exact! Am inceput cu ce trebuia, nu va speriati. Multi vor crede ca aceasta strategie trebuie sa fie ultima pe lista, mai ales acum pe timp de criza. In fapt, trebuie sa fie prima. Asa cum ar spune si Warren Buffett, el nu isi plateste angajatii exagerat de bine pentru ca are afaceri profitabile, ci are afaceri profitabile pentru ca isi plateste angajatii asa cum trebuie!
Iata o afirmatie pe care putem sa o scriem cu litere de-o schiopa si sa o lipim pe fiecare perete din locuintele personale. De ce? Pentru ca daca angajatii nu muncesc cu spor si entuziasm, munca nu e aceeasi si rezultatele, logic, nu sunt aceleasi!
2. Cunoasteti-va audienta si vorbiti pe limba lor! Orice subject line, orice mesaj, orice reclama trebuie toate scrise folosind limbajul imprumutat din tabara destinatarilor.
3. Masuratori peste masuratori, evaluari, testari, analizari, estimari! Iata o serie de cuvinte care ne spun din start ca e de munca. Si e de munca, asta v-o spunem sinceri. Cine nu stia ca profiturile vin doar dupa munca ar fi bine sa mai stea pe langa seniori si sa afle adevarul crunt dar necesar. Analizati totul si colectati toate datele. Care sunt campaniile care au mers 'ca focul' si care sunt cele care nu au reusit decat sa va faca sa va intindeti dupa cutia de Extraveral din birou? Care sunt motivele, care sunt problemele, care sunt punctele slabe si punctele forte? Poate ca a fost de vina ora trimiterii campaniei sau poate ca subject line-ul ales a fost unul neinspirat. Aflati ce se intampla ca sa stiti ce sa faceti de acum inainte.
4. Intrebati! Exact! Rugati o cunostinta care nu va cunoaste afacerea si care ar intra in audienta voastra sa va spuna de cand primeste email-ul si pana il termina tot ce se poate, toate informatiile pe care le poate oferi. Este surprinzator cateva informatii primesti cand intrebi si nu incerci sa presupui prea multe.
Care este logica? Esti prea apropiat de afacere si de acest domeniu. La fel sunt si angajatii responsabili cu mersul campaniilor de email marketing. Asa ca toti ganditi subiectiv si sunteti putin anesteziati. Va trebuie persoane din afara, oameni care sa va spuna sincer daca folositi culori prea stridente, daca dati impresia de lipsa a profesionalismului, daca ei cred ca nu pareti sa inspirati incredere si nu numai!
Sa aveti succes si marketing de top!
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.